Gå til innhold

Lykkeland

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Blåmor!

Så koselig å lese her inne igjen, og gratulerer så mye som mann og kone :hjerte: Det hørtes ut som er utrolig flott bryllup, og det er godt at dere får tatt dere tid til å nyte hverandre i oppussinga også. Deilig å komme seg inn i nytt hus og begynne å få ting i orden etterhvert.

Håper formen din er god for tida. Kan tenke meg at magen din er veldig fin nå :rødme:

Ha en flott søndag :klemmer:

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

:klemmer:

Koselig å lese hos deg Blåmor!

Håper dere har noen skikkelig flotte dager! :klemmer:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Blåmor!! :blomst:

Her har det skjedd MYE siden jeg tittet innom sist skjønner jeg!!

GRATULERER MED BABY I MAGEN :gravid: , BRYLLUP :bryllup: OG NYTT HUS!!

Prøvde å lese meg litt tilbake her, men fikk ikke helt med meg når babyen er ventet?

Håper alt står bra til!!

Klem :klem:

Skrevet

28 uker jo :hoppe:

Håper dere trives i nyhuset :jepp:

• 1 måned senere...
Skrevet

Oh.. Du nærmer deg jo målstreken med stormskritt Blåmor :klem:

Håper dere har det fint i førjulstiden og ikke stresser for mye.

God helg til deg og knerten. :hug:

• 2 uker senere...
Skrevet

Godt nyttår, Blåmor!!

Håper alt går bra med deg vennen :klemmer:

Skrevet

Nytt år, nye muligheter! KG har blitt sterkt nedprioritert de siste månedene oppi alt annet, men jeg har vært såvidt innom og tittet litt i dagbøker. Tusen takk til dere som faktisk har holdt litt liv i boka mi selv om jeg ikke har klart det selv.

Det har jo vært en begivenhetsrik høst med både graviditet, bryllup og huskjøp. Vi er nå godt installert i nyhuset, har bodd her i snart to måneder, og vi trives veldig godt. Har fått pusset opp gang oppe og nede, stue, kjøkken og vårt soverom, så nå gjenstår bare barnerommet før vi tar en oppussingspause frem til våren. Vi har hatt fantastisk god hjelp av familie og venner, og synes huset vårt har blitt kjempefint. Men det er både tid- og pengekrevende arbeid, ja!

Bryllupet har jeg vel ikke skrevet så mye om, men det var en helt magisk dag, og livet som nygift er bare fint. Kan ikke si at det er noe særlig forskjell fra å være samboere, men det hadde jeg ikke forventet heller. Det er bare nok en ting i livet som har falt på plass og som føles så veldig riktig :rødme:

Magen vokser og vokser, og i dag er jeg faktisk 36 uker. På en måte har det gått fort, men samtidig har det gått sakte, og slik er det vel for de fleste. Formen har ikke vært kjempebra, og jeg har vært delvis sykemeldt en stund. Nå har jeg hatt en god og lang juleferie, men blir sykemeldt frem til jeg begynner permisjon neste mandag. Jeg er utrolig takknemlig for å være gravid og vi har vært kjempeheldige som fikk det til på egenhånd tross alt, men jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er drittlei nå. Vi er klare, så det er bare å komme, lillevenn! Jeg er innstilt på å gå over tiden, men håper at han kommer litt før. Trøsten er at han kommer uansett, og det er bare å forberede seg på at det høyst sannsynlig blir februar før han kommer.

Januar kan bli lang, så det blir nok mer KG på meg fremover, må jo ha et sted der jeg kan få utløp for min manglende tålmodighet...

Riktig godt nyttår til alle! :klemmer:

Skrevet

Så koselig med livstegn fra deg igjen :)

Høres ut som om du har hatt nok å henge fingerne i i det siste, så skjønner at kg ikke blir prioritert :) Gratulerer med nytt hus :strix:

Skjønner godt du begynner å bli lei av å gå gravid nå ja, ikke lenge igjen nå :)

Skrevet (endret)

Så hyggelig med livstegn Blåmor!

Jeg har selv vært borte fra KG leeeenge, men smatt inn igjen når jeg oppdaget at jeg var gravid i november :rødme:

Så utrolig moro og flott at dere klarte det helt på egenhånd!

Det gjorde det for oss også, selv om det så mørkt ut...

Halvannet år, men så satt den :)

Gleder meg til å følge deg videre, tenk om under en måned så er du mamma :rødme:

Ha en flott søndagskveld videre Blåmor!

:klem:

Endret av mjau-mjau
Skrevet

Så koselig å se deg tilbake :klemmer:

Jeg skjønner godt at du ikke har hatt noe mye tid til overs med alle gjøremålene i høst. Tenk at lille pjokken kommer snart :rødme:

Skrevet

Ja, det blir deilig å få han ut og endelig få hilse på :rødme:

Nå er det bare siste innspurt med én dum eksamen på fredag, og etter det skal jeg bare nyyyte permisjon og vente på at han skal komme. Får visst nok å fylle dagene med likevel, men det skal bli kjempedeilig å bare ha det å tenke på.

Kom plutselig på at jeg skal til legen i morgen, det må jeg ikke glemme!!!!

Skrevet

Hei!

Nå har jeg lest maange sider i boken din! Selv om jeg visste resultatet, var det veldig spennende rundt side 15, da det var juni, og du ventet på mensen og trodde syklusen var blitt enda noen dager lenger enn før. Men det var den ikke!! :strix: Det er så herlig lesning, akkurat de innleggene der noen avslører resultatet av en positiv test!! :hoppe:

Håper alt er bra hos legen i dag, og at du nyter permisjonen!! Selv syns jeg det er bittelitt kjedelig, så nå gleder jeg meg til babyen kommer, så jeg får noe å gjøre.. :ler:

Skrevet

Endelig ferdig med eksamen!!! :danser: Har ikke spesielt god følelse, men håper at det var nok til å stå. Skuffet over oppgavene, det er mye som er sterkt vektlagt i undervisningen som ikke kom med i det hele tatt i oppgavene, og det synes jeg er merkelig. Men - akkurat nå er jeg bare lykkelig over at jeg ikke skal lese til noen verdens ting de neste dagene. Skal fortsette med studier i permisjonen, så kommer jo til å ha noe hengendes over meg hele tiden, men den neste uka har jeg tenkt til bare å kose meg og nyte permisjon. Vet ikke hvor godt jeg klarer å slappe av i dag akkurat, jeg føler veldig at det er noe jeg bør gjøre, men akkurat nå har jeg svært lite forpliktelser. Deilig!

Har vært på shopping med mamma etter jeg kom fra skolen, og hun var virkelig i det gavmilde hjørnet i dag, så jeg kom hjem med nye sko (jeg måtte jo ha ordentlige sko til jeg skulle ut å trille, må vite), en del nytt til huset (det var jo salg) - i tillegg har vi kjøpt madrass og madrassbeskytter til sprinkelsenga, og kun det beste var godt nok. Tror nok det er en mormor som gleder seg, ja! Var også innom jobb en tur, det var koselig å se alle sammen igjen, har jo ikke vært på jobb siden ferien var slutt.

Nå skal jeg legge meg med beina høyt på sofaen og slappe av et par timer. Skal på et møte i kveld, men det er helt greit, vet ikke om jeg klarer å slappe ordentlig av før i morgen.

God helg! :klemmer:

(En ekstra klem og gode tanker til pusilus og mannen i den tunge tiden)

Skrevet

Så deilig at eksamen endelig er over :strix:

Nå kan du slappe av og bare nyte dagene før den lille kommer :)

Deilig med shopping med gavmild mor :lur:

Ha en fin kveld :klemmer:

Skrevet

så godt at eksamen er unnagjort :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...