Lucky? Skrevet 30. september 2010 #461 Del Skrevet 30. september 2010 Bare to dager igjen nå Ønsker dere alt godt og en fantastik dag Utrolig morsomt å dra en sånn "brudevals" Et vennepar gjorde det når de giftet seg i fjor, mange sjokkerte mennesker da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #462 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tusen takk, Lucky! Må få unnskylde for at jeg er så fraværende i alle andres bøker for tida, kommer sterkere tilbake til uka. I morgen skjer det Jeg tror aldri jeg har vært så rolig for noe så stort i hele mitt liv, jeg gjør ikke noe annet enn å glede meg, og finnes ikke stresset. God følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. oktober 2010 #463 Del Skrevet 1. oktober 2010 I morgen!! Håper dere får en skikkelig, skikkelig super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. oktober 2010 #464 Del Skrevet 1. oktober 2010 Håper dere får en fantastisk dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #465 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg skal gifte meg i dag :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. oktober 2010 #466 Del Skrevet 2. oktober 2010 Herlig Ha en fantastisk dag og nyt hvert sekund! Dagen går så altfor fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 2. oktober 2010 #467 Del Skrevet 2. oktober 2010 Åååh, håper dere får en fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. oktober 2010 #468 Del Skrevet 2. oktober 2010 Håper dagen blir helt fantstisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #469 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er så lykkelig at jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Utvilsomt den beste dagen i mitt liv! Det er FANTASTISK å være gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. oktober 2010 #470 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer som fru vennen Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 4. oktober 2010 #471 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 4. oktober 2010 #472 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gratulerer med vel overstått bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. oktober 2010 #473 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gratulerer med vel overstått bryllup Håper dere får noen fantastiske flotte dager sammen som nygifte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. oktober 2010 #474 Del Skrevet 5. oktober 2010 Så herlig å lese! Gratulerer så mye som nygift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #475 Del Skrevet 6. oktober 2010 Fremdeles ekstremt lykkelig, og så fantastisk takknemlig for det herlige bryllupet vi hadde i helgen. Vi har fått så mange tilbakemeldinger på at det var det mest koselige bryllupet mange hadde vært i, og det var fra folk som har vært i mange bryllup. Det ble et veldig personlig og stemningsfullt bryllup, helt etter min smak. Akkurat passe balanse mellom det formelle og det løsslupne. Vi hadde hver vår bror som toastmaster, og de utfylte hverandre og gjorde en fabelaktig jobb - og viste oss sider vi ikke visste at de hadde. Mannen min (tenk at jeg endelig kan kalle han det) holdt verdens nydeligste tale, og jeg visste ikke at det fantes så mange fine ord inni han. Vi trenger nok fremdeles noen dager på å summe oss, men vi er fantastisk lykkelige og nyter godt av hverandre innimellom slagene. Vi tok nemlig over huset vi har kjøpt nå på mandag, så hvetebrødsdagene har stort sett gått med til grunning, pussing, maling, flytting og de siste opprydningene etter helgen. Vi blir nok stort sett å drive i huset fremover, så rekker nok ikke så mye KG-tid som før, men må komme innom og lese om hvordan det går med alle de søte damene her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. oktober 2010 #476 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så herlig å lese Gratulerer med nytt hus, så deilig Er det mye å pusse opp før dere kan flytte inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #477 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vi flytter inn allerede til helgen, men blir på ingen måte ferdig med oppussingen da. Vi har satt i gang, og så må vi bare bo der mens vi pusser opp. Prøver derfor å få gjort unna så mye maling som mulig før vi flytter inn, og så kommer vi nok til å sove noen netter hos mamma og pappa før vi bor i huset om natta, puster inn nok malingslukt om dagen. Vi bruker bare vannbasert maling, så det skal være helt trygt. Det eneste vi skal bruke oljemaling på er kjøkkenskapskrogene, men når de males skal jeg holde meg langt unna. Vi skal gjøre noe med alle rommene, men har kommet godt i gang, så jeg blir egentlig veldig fornøyd når gangen, kjøkkenet og stua blir ferdig, for da går det an å ha det koselig hjemme selv om vi pusser opp i andre rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. oktober 2010 #478 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så artig med overtakelse og fiksing av hus Grattis med ny kåk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #479 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lilleknert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. oktober 2010 #480 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lilleknert Ha en fin helg med innflyttning og oppusning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå