Gå til innhold

Lykkeland

Blåmor

Anbefalte innlegg

Kjenner igjen de bryllupsdrømmene/ marerittene ja :ler: Er nok bare litt stersset for at ting skal bli slik du ønsker :) Dagen kommer til å bli magsik uansett :hjerte:

Så kjedelig med servitørene da, skulle gjerne stilt opp jeg, men blir nok litt lang vei :(

Høres ut som om du har en veldig koselig helg fremfor deg i allefall :)

Kos deg masse :kose:

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg akkurat sett og kjent flere spark på utsiden av magen :strix: Bare synd Blåmann ikke er hjemme... Men da er håp igjen senere i dag :) Må nok være noe med smågodtet som stod igjen på stuebordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det er så deilig å kjenne spark! Det er en fantastisk fin følelse :strix:

Gratulerer så mye med salg av leiligheten også! Nå er det bare bryllup neste for dere, og det er jammen ikke lenge igjen :klemmer:

Håper du har en fin tirsdagkveld, Blåmor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så greie dager her for tiden... Knerten har det bare bra og sparker som bare det, og det er godt å vite. Det er verre med mora. Forrige onsdag hadde jeg en skikkelig maratondag med jobb hele dagen og møte til langt på kvelden (på jobb), så var ikke hjemme før kl 21. Etter det har jeg ikke helt vært meg selv med forkjølelse, litt feber, kvalme, oppkast, tett i hodet og svært stiv nakke som medfører en hodepine som ikke gir seg. I dag morges våknet jeg i tillegg med kjevelåsning og øyekatarr, så nå begynner jeg i grunn å bli fornøyd. Men - heller at det skjer denne uken enn neste uke, da begynner jeg å bli litt bekymret. Blåmann er dritlei av at jeg er syk, det har i grunn vært noe siden vi fant ut om Knerten i juni - og jeg kan ikke si at jeg er mindre lei selv. Misforstå meg rett, jeg er overlykkelig for at Knerten kommer til oss ( :rødme: ), men jeg går snart på veggen hvis jeg ikke kan få være i form i mer enn et par dager om gangen snart!

I tillegg kommer jeg til å gå på veggen hvis jeg bare skal være hjemme, tror ikke jeg blir noe bedre av det. Litt rådvill nå.

Såh, det var dagens klageinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar, det er lov å klage når alt er bare dritt! Håper formen kommer seg kjapt så du har overskudd til de siste forberedelsene og kan nyte bryllupsdagen skikkelig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg uten hodepine :hoppe: Det var deilig. Har generelt følt meg bedre i dag, nå gjelder det bare å ikke la seg rive med for fort, for da vet jeg at det blir dårlig igjen. Det er så fristende å sette i gang for fullt når man endelig begynner å føle seg bedre, men jeg skal holde igjen.

Blåmann beordret meg til å høre om stikke/massasjedamen min hadde noe ledig denne uka, og heldigvis hadde hun en ledig time i dag som jeg nettopp er tilbake fra nå. Jeg føler meg som et nytt menneske etter at hun har massert i nakken og hodet, og i tillegg satt nåler for kvalme, forkjølelse og nakkevondt. Det var helt fantastisk, og jeg har bestilt ny time noen dager etter bryllupet som en gave til meg selv, tror det blir like deilig da.

Har fått skrevet en del på talen til Blåmann i dag, det vil si, det er jo også til min familie, svigerfamilie og forlover, men aller mest til Blåmann. Ser for meg at jeg kommer til å være like rød og jævlig i øynene som jeg er nå mens jeg holder talen, men hva er vel en bryllupstale uten litt grining?

Kanskje jeg skal driste meg ut å gå en liiiten tur, blir jo spinnvill av ikke å få noe frisk luft. Tusen takk for klemmer og fingerkryssing, dere er herlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversikt over bryllupsplanlegging

Grønt = klart Oransje = under planlegging Rødt = ikke klart

Dato 02.10.2010

Tidspunkt Kl 13.00

Inngangsmarsj Brudemarsj fra Sørfold, forlovere synger/spiller

Utgangsmarsj Bruremarsj (Brazz Brothers), venner spiller

Musikk/musikk Booket

Lokale Booket fredag, lørdag, søndag

Mat Lager selv

Meny Bestemt

Servise Låner porselen av restaurant, bestikk/glass av lokalet

Bryllupskake Ostekake i tre etasjer

Vin/annen drikke Alt er innkjøpt

Location for fotografering Bestemt

Mottakelsen Hva skjer

Mottakelsen Hvem har ansvar

Ringer Kjøpt i New York

Brudekjole Kjøpt ny som er ganske så lik den forrige, men med snøring i ryggen. Skal se om jeg finner bilde!

Underskjørt Leier av brudesalongen

Undertøy Må kjøpe en riktig og god stroppeløs BH

Sko Fulgte med kjolen

Smykker Mangler å finne et armbånd

Hårpynt Har kjøpt tiara

Bestemme frisyre Bestemt

Antrekk brudgom Hardangerbunad

Brudepikekjoler Kjøpt

Forlovere Begge er spurt og har takket ja

Fotograf Booket

Toastmastere Våre brødre

Gaveåpnere Tre er spurt og har takket ja

Kokker/servitører OK

Dessertskåler Kjøpt

Hold av datoen Har sendt mail til alle gjester

Gjesteliste Ferdig

Bestemme invitasjoner Gjort

Bestemme bordpynt Bestemt, mamma lager

Bestemme bordkort Bestemt

Bestemme brudebukett Bestemt, mamma lager

Bestemme frisør/sminkør Bestilt

Sende invitasjoner Sendt

Bestille blomster til lokalet Mamma ordner

Bestille bryllupskake Bestilt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt det hjalp på formen med litt nåler :strix:

Tenk bare en uke igjen til deres store dag :hjerte: Ser jo ut som om du har alt under kontroll :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Blåmor!!

Tenk at det bare er fire dager igjen... :rødme:

Så heldig du er som har sett spark!! Jeg kjenner så vidt litt der nede, jeg :sukk: Et spark i ny og ne....tror jeg....men det er så vagt! Mer som bobling...Når begynte du å kjenne skikkelige spark ? Jeg er jo ikke så langt etter deg; 21 uker i morgen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mange av sparkene her kjennes fremdeles ut som bobling, men nå vet jeg at det er spark. Jeg har nok visst det i noen uker nå, kanskje fra 18-19 uker var jeg helt sikker på at det var spark. Utenpå kjente jeg ikke før lørdag 18.sep, og det er mange av sparkene fremdeles som jeg bare kjenner inni. Det er en veldig rar følelse, for man vet jo ikke helt hva man skal kjenne etter når man aldri har kjent det før! Men etter en stund så skjønner man at sååå mye luft i magen har man ikke :ler: Det er så koselig at vi er så tett!

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hoho, Blåmann og jeg skal ha en moderert versjon av denne som dans i bryllupet på lørdag. Begynne med en rolig sang, og så kommer denne et stykke uti. Riktignok ikke med såå mange trinn og bevegelser, magen og stor kjole begrenser litt. Tror det blir moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange av sparkene her kjennes fremdeles ut som bobling, men nå vet jeg at det er spark.

Mange av mine kjennes fremdeles ut som bobling, vi kaller henne Bobla her i huset. Riktignok kraftig bobling, men noenganger svak også.

Lykke til med bryllupet! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled dere til dere kommer lengre uti og blir sår innvendig grunnet spark og andre ailienbevegelser..... :eeeh:

Jeg savner å bare ha bobling... :sukk:

Neida, ikke så ille da, men det merkes godt ja! Og spesielt når hun holder det gående jevnlig i løpet av dagen og øker intensiteten utpå ettermiddagen....

Men moro å se de bugnende bevegelsene, og det er helt surrealistisk at det faktisk er et ferdig levende menneske inni magen!

Men, 3 dager igjen til bryllupet!! :dåne:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...