Lucky? Skrevet 24. august 2010 #421 Del Skrevet 24. august 2010 Så fantastisk at alt så bra ut på ul og at det gjemmer seg en liten :guttebaby: i magen din God bedring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. august 2010 Forfatter #422 Del Skrevet 24. august 2010 Takk for det! Håper det er forbigående og passerer i stillhet, var utslitt på jobb i dag, men har gått greit i ettermiddag. Har hatt en eldre dame på privat visning her i kveld, så vi har vasket og ryddet til den store gullmedalje, men jammen er det fint her nå! Fotografen kommer for å ta bilder til prospektet i morgen. Damen var veldig interessert og likte leiligheten veldig godt, det eneste aberet er at vi bor i 3.etasje uten heis, så selv om hun er sprek nå, så vet hun jo ikke hvordan det blir fremover. Håper og tror at vi får solgt fort uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 24. august 2010 #423 Del Skrevet 24. august 2010 så herlig med en frisk liten gutt God bedring med forkjølelsen din og lykke til med salg av leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. august 2010 #424 Del Skrevet 24. august 2010 Hei Blåmor! Her inne er det jo bare fryd og gammen for tida Gratulerer så mye med huskjøp, og så koselig at det ble gutt på dere også og at alt sto bra til Masse lykke til med salg av leiligheten, og god bedring med forkjølelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 27. august 2010 Forfatter #425 Del Skrevet 27. august 2010 Fredagstanker: - Nå er leiligheten lagt ut - Bordplassering er vanskelig... - Hurra for at jeg har lånt masse pensumbøker i dag OG gjort bryllupsting - Forkjølelsen har trukket seg et hakk tilbake - Gleder meg til vi skal ut å spise med gode venner i kveld - Gleder meg til bursdagsfeiring av T og R i morgen - Jeg har fine kolleger - Det er helg - Bordplassering er fortsatt vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 27. august 2010 #426 Del Skrevet 27. august 2010 Enig... Bordplassering er vanskelig.... Du får be mannen om hjelp Ellers, høres ut som du har hatt en flott dag!! Kos deg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. august 2010 #427 Del Skrevet 30. august 2010 Bordplassering er virkelig ikke lett nei! Jobbet lenge med å få plassert alle gjestene ja Håper helgen har vært fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 30. august 2010 #428 Del Skrevet 30. august 2010 Nå nærmer det seg bryllup her Det med bordplassering er ikke enkelt nei. Håper det løser seg uten for mye styr. Hvordan er formen for tida? Håper du hadde ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. august 2010 #429 Del Skrevet 30. august 2010 Innom med en mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. september 2010 Forfatter #430 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg er fremdeles litt kvalm og kaster opp i blant, men det er bedre enn det har vært tidligere. Akkurat nå er det ikke så mye annet enn bryllup som står i hodet på meg, og jeg gleder meg virkelig mer og mer for hver dag. Det er så deilig nå som mye begynner å falle på plass. Oppdaterer mer i løpet av helgen, må bare innom for å si at JEG GLEDER MEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. september 2010 #431 Del Skrevet 3. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. september 2010 #432 Del Skrevet 3. september 2010 Deilig følelse å gå å glede seg til bryllup Nyt forberedelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. september 2010 #433 Del Skrevet 4. september 2010 Bryllupsdagen er virkelig en flott dag og fin å se fram til Ha ei flott helg, Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. september 2010 #434 Del Skrevet 6. september 2010 Håper du har hatt en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. september 2010 #435 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Ååå, gratulerer så mye med en liten i magen! :rødme: Også er du jo snart halvveis, tida går virkelig fort! Håper du, mini og blåmannen får en kjempeflott uke Endret 8. september 2010 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 8. september 2010 Forfatter #436 Del Skrevet 8. september 2010 Takk, takk og takk! I dag fikk vi solgt leiligheten etter visning i går, og jammen er det en god følelse å vite at det er ute av verden! I tillegg fikk vi 85.000,- over takst, så vi har virkelig grunn til å juble! Deilig altså. Har vært hos jordmor for første gang i dag, det var ålreit og hun virket veldig hyggelig. Fikk høre hjertelyden igjen og alt så normalt ut i forhold til hvor langt jeg er. Fikk også pratet litt om det jeg hadde på hjertet. Lille har vært veldig aktiv de to siste dagene, og det er først nå han begynner å bli såpass sterk at jeg helt tydelig kjenner at det er spark. Veldig spesielt :rødme: - og fantastisk koselig. Blåmann er litt trist for at han ikke kjenner noe utenpå ennå, men det kommer vel det og. Når er det vanlig å kunne kjenne det utenpå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. september 2010 #437 Del Skrevet 8. september 2010 Gratulerer med salg av leiligheten da, og ikke minst at det gikk såpass over takst Så deilig å kjenne tydelig spark fra den lille da Er nok ikke lenge til mannen kan kjenne heller nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 10. september 2010 #438 Del Skrevet 10. september 2010 Veldig variabelt når man kjenner noe utenpå. Her kjente hverken jeg eller mannen noe før i uke 21 Men om man kjenner noe kommer an på flere ting.... Hvor mye "polstring" man har, hvordan den lille ligger, om morkaken ligger foran og slike ting. Ha en skikkelig super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. september 2010 #439 Del Skrevet 10. september 2010 Gratulerer med salg av leiligheten Blåmor God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 11. september 2010 Forfatter #440 Del Skrevet 11. september 2010 Helg igjen, og plutselig bare tre uker igjen til bryllupet! Tiden går fort, og jeg drømmer meg gjennom ulike worst case-scenarier hver natt. Kommer heldigvis stadig på ting jeg må huske på, så kanskje det er der bryllupsnervene slår ut. Jeg er i alle fall ikke nervøs for at vi skal gifte oss, det er nok mer om alt blir slik vi ønsker. Jeg er uansett sikker på at vi får en kjempefin dag De siste dagene har gjort at vi plutselig bare står igjen med to servitører som er helt sikre, og vi må minst ha fire. Ikke så veldig moro å måtte begynne letingen på nytt, men vi har i grunn ikke noe valg. Helgen tror jeg uansett blir fin, trening og hjemmekos med Blåmann i går, trening, familiebesøk og middag hos beste venneparet i kveld, og dag uten planer i morgen. Goood helg, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå