Gå til innhold

Lykkeland

Blåmor

Anbefalte innlegg

:strix: Høres ut som et supert utdrikningslag :) Gode venner er gull å ha! Du kan bare glede deg til bryllupsdagen, den er helt magisk :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Positivitetsliste a la pusilus

:bolledeig: Vi har kjøpt hus i dag

:gravid: Det er bare fem dager til UL

:nigo: Har hatt en kjempefin dag på jobb som gikk over all forventning

:spise: Deilig feire-huskjøp-middag på restaurant

:bryllup: 44 dager til bryllup

:) Interessent til leiligheten allerede

Endret av Blåmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en :babygutt:. Uten at jeg mener at disse kildene er særs troverdige, så mener ringtesten at det er en gutt, det kinesiske fødselskartet sier gutt, min intuisjon sier gutt, mens frekvensen på hjertelyden sier jente. Flere som vil tippe?

:babygutt:

Blåmor

Blåmann

pusilus

Småkjekset

Sequax

:babyjente:

Ananan

Iril

Lucky

Endret av Blåmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med huskjøp :strix: Er det lov å spørre hvor dere endte opp? :sjenert:

Jeg tror dere får en liten :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nokså jevnt i tippinga - dette blir spennende! Aller viktigst er det jo å høre at det står bra til, men vi prøver å forberede oss på at det faktisk kan komme beskjed om at ikke alt er som det skal. Håper Lille er i det utadvendte humøret på mandag da, så h*n vil vise seg frem.

Vi tar over rett etter bryllupet, må jo ha et nytt prosjekt å gå på! Har fått flere kommentarer på at vi virkelig gjør alt på en gang, med bryllup, huskjøp og baby på under ett år! Jeg er jo forsåvidt enig, men vi visste jo ikke at vi skulle være så heldige at det skulle klaffe for oss på egenhånd. Nå har faktisk alle de tre B-ene jeg ønsket meg gått i oppfyllelse.

Baby - Bryllup - Bolig (derav hus, selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk! Intuisjonen stemte visst denne gangen også, merkelig det der. Det var helt magisk å endelig få møte Lilleknerten vår. Han så så frisk, fin og aktiv ut, med to armer, to bein, to nyrer, fire hjertekamre og et hjerte som slo slik det skulle. Veldig godt å se, og samtidig føles det litt mer virkelig nå som vi faktisk har bilder av han :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg har blitt potte tett og superforkjølet! Passer dårlig nå som energinivået allerede er på bånn. I tillegg har jeg lest at det er verre å bli kvitt forkjølelser under graviditet enn ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...