Gå til innhold

Lykkeland

Blåmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gleder meg! *noterer flittig*

Forresten, nytt symptom; elendig kortidshukommelse!

Ser det er på tide med noe mat her i huset :ler: Jeg nevner jo bare plasser det går an å få mat på jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempesulten, men vi har ikke noe spennende mat, derfor tok jeg en is i stedet :sjenert: Lei av brødskive med syltetøy nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag må jeg:

- pakke

- levere blomster og sko hos m&p (husk å legge igjen nøkkel)

- forberede time

- ha time

- rydde og vaske her

- masse annet

Hurraaa for at vekterstreiken er over, da slipper vi å reise grytidlig i morgen. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så inderlig glad når jeg leser om symptomene dine. Du er gravid :grine:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk, pusilus og Ananan :klemmer:

Jeg rekker ikke innom dagbøkene før vi reiser, men ønsker herved alle sammen en riktig god sommer til vi møtes igjen. Håper dere får strålende vær med masse :sol: og mye hygge.

Jeg er tilbake 1.juli. :kose: på alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg! *noterer flittig*

Forresten, nytt symptom; elendig kortidshukommelse!

Høres veldig kjent ut...

*tenker på boken min som ble glemt på toget i Spania, t-skjortene som ligger på restaurant i Barcelona....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD, HVA ER DET JEG LESER?!

:strix::hjerte: GRATULERER SNUPPA :hjerte::strix:

Jeg skulle bare innom å snike litt på hvordan det gikk med IVF greiene også finner jeg dette! Jeg er så glad på deres vegne, får helt gåsehud her jeg sitter! Det er så stort når det klaffer mot alle odds!

Håper dere koser dere max i NY og at dere dyrker kjærligheten og koser dere!! :hjerte:

Ang småblødningene, jeg hadde også slike, akkurat som deg.. Kjøp deg et supermykt dopapir, det hjalp her hvertfall. Man får jo mye større blodmengde når man er gravid og jeg klarte rett og slett å kutte meg på dopapiret :sjenert:

Igjen, gratulerer så utrolig mye! Er så glad her jeg sitter :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en supertur! :) Du kommer hjem samme dag som jeg skal på min første svangerskapskontroll! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare litt misunnelig på deg nå kjenner jeg, ser at dere har bra vær også :tommel: Håper turen lever opp til forventningene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhhhhh gratulerer Blåmor!!! :hoppe: fantastisk gode nyheter, ønsker deg masse lykke til fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raskt innom på vår siste dag i byen. Været er strålende, men det er VELDIG varmt og høy luftfuktighet, så takk for alle butikkene med aircondition. Byen står absolutt til forventningene, men det er så mye og stort at jeg tror jeg trenger noen uker i etterkant for å forstå alt vi har opplevd. Turen har vært flott og vi har storkost oss sammen, men det skal bli deilig å komme hjem, 10 dager er litt lenge i en storby.

Skriver mer senere, ville bare innom og "hilse på" en liten tur. Tusen takk for alle hilsninger! :klemmer: til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir veldig varmt i storbyer når det er varmt ja. Tenker med gru tilbake på timer i kø for å komme opp i Eiffeltårnet en sommerdag med 35 grader *svett*

Håper du har hatt en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen var virkelig helt super, men jammen var det godt å komme hjem igjen! Det gikk stort sett bra med kvalmen der borte, noen morgener og kvelder jeg var dårlig, men så lenge jeg var flink til å spise jevnlig og ta det med ro, så gikk det bra. Var også avhengig av to timer pause midt på dagen, så da passet det jo fint at de fleste VM-kampene gikk kl 14.30 for Blåmann sin del. Tror jeg må fortelle litt mer om turen senere, men takk, pusilus, for tipset om Boom! Jeg spiste samme rett som deg, og den var nyyydelig :hjerte:

Turen hjem igjen gikk ikke særlig bra, vi var forsinket i over 2 1/2 time fra flyplassen og jeg kastet opp tre ganger på veien hjem. Frister ikke å reise bort noe særlig mer i sommer nå, kjenner jeg. Vi skal til København i august, men der er jo flyreisen heldigvis bare en time, samt at jeg er mye lenger på vei og kvalmen har kaaanskje gitt seg.

Vi var hjemme torsdag ettermiddag, og fredag formiddag satte vi kursen mot Jotunheimen for helgen. Store kontraster, men en fantastisk fin helg med flotte folk, og vi storkoste oss i fjellheimen. Alt i alt så trives jeg nok best i fjellet mot for i storbyen, selv om begge deler er sjarmerende på hver sin måte.

I dag har jeg hatt time, noe som gikk tålig greit. Kjenner at jeg blir kvalm når jeg tar i for hardt, så er spent på om jeg fikser timene resten av juli. Det er heldigvis en uke til neste gang jeg skal ha, så får se an.

Koffertene våre stod selvfølgelig igjen i London, og siden de ikke klarte å levere dem før vi reiste på fredag, så har vi ikke fått hentet dem før nå. Så resten av dagen blir vel i klesvaskens tegn, kanskje prøve å få lagt inn bilder på pc-en. Dagbokrunde senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...