pusilus Skrevet 15. juni 2010 #321 Del Skrevet 15. juni 2010 :dåne: Hva er det jeg leser? Du er jo gravid jo Gratulerer så mye Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. juni 2010 #322 Del Skrevet 16. juni 2010 Ååååååååh Blåmor!! Du er jo gravid :strix: Gratulerer så utrolig mye! Dette var fantastiske nyheter, og jeg er utrolig glad på dine vegne. Jeg tror jeg hadde vært så nyskjerrig at jeg hadde bestilt en tidlig UL ca rundt 12 uker for å sjekke hva foreløpig termindato blir satt til :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #323 Del Skrevet 17. juni 2010 Tuuusen takk, pusilus og Honning --------------------------------------------- Friskt blod på papiret i dag. Ikke mye, men nok til at jeg så det. Mange tanker, skal det ikke gå likevel. Jeg vet jo at blødninger er vanlig for mange i første trimester, men det er ukoselig likevel. Lurer på hvor tankene mine kommer til å være på sommeravslutningen med jobb i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 17. juni 2010 #324 Del Skrevet 17. juni 2010 Krysser fingrene for at det går bra, det har dere virkelig fortjent! Det er jo mange som opplever å blø litt i svangerskapet har jeg skjønt, så lenge du ikke har vondt går det sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. juni 2010 #325 Del Skrevet 17. juni 2010 Krysser fingrene for at det bare er uskyldige blødninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juni 2010 #326 Del Skrevet 17. juni 2010 Krysser fingerne for at dette bare er en helt normal blødning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 18. juni 2010 #327 Del Skrevet 18. juni 2010 Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. juni 2010 #328 Del Skrevet 18. juni 2010 Uff, hva var det med den blødningen,da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. juni 2010 #329 Del Skrevet 18. juni 2010 Håper at alt går bra, og at blødningen ikke var noe å bekymre seg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. juni 2010 #330 Del Skrevet 18. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #331 Del Skrevet 19. juni 2010 Det virker som om det bare er en rift et eller annet sted, har fått litt blod på papiret hver morgen, men det er bare et spor i papiret, det er ikke så mye at det har trekt inni papiret, hvis dere skjønner. Så jeg velger å tro at det ikke er noe galt, siden jeg ikke har vondt i magen og det ikke kommer mer blod enn det gjør. Jeg krysser fingrene med dere! Innser at jeg har ganske mye å gjøre i dag, vi reiser visst på mandag Jeg gleder meg, bare ikke til alt som skal gjøres i forkant. Innimellom skal jeg se på bryllup :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 19. juni 2010 #332 Del Skrevet 19. juni 2010 Man er litt sårere og får lettere rifter når man er gravid, spesielt om man har samleie. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. juni 2010 #333 Del Skrevet 19. juni 2010 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #334 Del Skrevet 19. juni 2010 Tusen takk Håper at kvalmen holder seg borte, at været blir fint, at vi blir bryllupsinspirert, at vi får mange gode opplevelser sammen, at hotellet har tatt forespørselen min på alvor om å overraske Blåmann siden dette blir bryllupsreisen vår (dog litt på forskudd), at vi kjøper oss masse fint, at vi får spist god mat og at kjærligheten kan blomstre på toppen av Empire State Building Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. juni 2010 #335 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Håper virkelig dere får en fantastisk tur Har et kafé tips, vi liker oss godt på Jack's Coffee II , den ligger på 222 Front Street på South Street Seaport I SoHo ligger det en italiensk restaurant som heter Boom , der har jeg hit til fått servert den beste pastaretten noen sinne.. Spagetti med cherrytomater og basilikum , ikke noe hurtigposer der nei. Absolutt n-y-d-e-l-i-g Den ligger rett ved siden av en BodyShop butikk Har sikkert et ti-talls plasser jeg kunne ramset opp men det beste er å utforske byen på egenhånd Det dukker plutselig opp små, koselige plasser over alt. Kos dere på tur, det blir nok bra Endret 19. juni 2010 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #336 Del Skrevet 19. juni 2010 Tusen takk for tips, pusilus! Har du flere, så kom med det, jeg er takknemlig for alt. Jeg har grått meg gjennom bryllupet, hvis jeg kommer til å grine like mye i mitt eget bryllup (høyst sannsynlig), så kan jeg like gjerne gå uten sminke, tviler på at det finnes så vannfast sminke at det tåler alle tårene mine. Bryllup er så vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. juni 2010 #337 Del Skrevet 19. juni 2010 New York er en by som har masse forskjellig å by på ! Liker du museer anbefaler jeg deg å dra innom The Met. Der inne får du i tillegg en billett til "the Cloisters" som ligger et stykke nord for Harlem med t-banen. Gammeldags kloster med nydelige hager. Ellers er jeg veldig glad i Little Italy ( særlig Mulberry Street ), og Villagene ( east og Greenwitch ). Fergen over til Staten Island som du tar fra Battery Park er dessuten gratis, så får du deg en båttur også! Kos dere masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #338 Del Skrevet 19. juni 2010 Mens jeg er i bryllupsmodus, så tror jeg at Deilig er jorden blir en del av programmet i vielsen. Fant også et Ibsen-dikt i dag som jeg ikke var klar over fantes; Ved et bryllup. Det er også tonesatt, så det tror jeg nok også at vi skal ha med. Må høre hva Blåmann synes da. Det passer jo veldig godt siden bryllupet står i oktober. Løvet rasler, blade falder; nær er Nordens høst; gennem skovens brudte haller går farvellets røst. Derfor samler Nordens evne sig til hjemmets hjerte-stævne, værner varmt i stuen inde om sit frilufts-minde. I, som har hinanden kåret, unge par, I to, -- gå med vårens krans i håret ind i eders bo. Ude lad Oktober-dagen brede tungt sit tåge-lagen; lad jert hjem en løvsal være, rejst til ungdoms ære. Det er leve-kunstens kerne: gennem let og tungt om sit forårs-sind at værne, holde hjertet ungt; det, -- når aftensolen daler, løfte morgnens idealer glansfuldt, kækt og højt ivejret. Hvo det kan, har sejret. Did at nå er samlivs gåde, samlivs gyldne krans; ingen kløgt kan vejen råde, ingen visdoms-sans. Men hvor stien er at finde aner kærlighed iblinde. Vogt da tro i eders stue denne frelsens lue. Husk, at hvo det livslys sætter på sit alterbord, lampen har i sorgens nætter, blus for fodens spor. Og når engang løvet falder rundt om jer i høstens alder, -- sku med dette lys tilbage på jert vårlivs dage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. juni 2010 #339 Del Skrevet 19. juni 2010 Skrev jo ikke ned adressen til Boom Den er 152 Spring Street Kan slenge på Lombardi´s Pizza som ligger på 32 Spring Street, Ruby's Cafe & Bar på 219 Mulberry Street, Island burges and shakes766 Ninth Ave. (mellom 51st & 52nd St) En liten plass der du ikke kan forvente noe som er fritert fordi kjøkkenet er for lite til å ha en frityrgryte Det er vel de som dukker opp umiddelbart Skal komme tilbake med mer hvis de små grå er sammarbeidsvillig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. juni 2010 #340 Del Skrevet 19. juni 2010 I Little Italy og Villagene liker jeg meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå