Neala Skrevet 1. februar 2011 #781 Skrevet 1. februar 2011 HALLO, LILLE M! MAMMAEN OG PAPPAEN DIN VENTER PÅ DEG!!! :rope: Satser på at det hjelper
Neala Skrevet 2. februar 2011 #782 Skrevet 2. februar 2011 God morgen, Blåmor! Er du fortsatt hjemme, eller?
Blåmor Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #783 Skrevet 2. februar 2011 God morgen! Still going strong, kjenner ikke på meg at dette er dagen (så kanskje det er det det nettopp er), men han er hjertelig velkommen i dag også! Hadde helt stram mage (en evigvarende kynner) i går fra fem-seks om ettermiddagen til jeg la meg kl 23.30, og det var på grensen til vondt. Hele magen var hard som en ball og gjorde det vanskelig å finne behagelige stillinger. Prøvde til slutt med en varm dusj for å se om det gjorde at det slapp taket, men endelig, da jeg fikk lagt meg, roet det seg littegrann. Håper det ikke er slik den har tenkt å oppføre seg de neste dagene, for det var slitsomt. Ingen planer foreløpig i dag, bortsett fra frokost. Vi får se hva dagen bringer!
mjau-mjau Skrevet 2. februar 2011 #784 Skrevet 2. februar 2011 Ha en flott dag Blåmor!! Håper skinner hos deg også og at i dag er dagen det skjer! *tvi-tvi*
Neala Skrevet 2. februar 2011 #785 Skrevet 2. februar 2011 Det er jaggu meg sol på Sunnmøre også, så det er en nydelig dag!
Blåmor Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #786 Skrevet 2. februar 2011 I dag er det virkelig helt nydelig! Holdt på å gå ut på tur, men så fant jeg ut at det jeg egentlig er ute etter er jo frisk luft og litt sol i ansiktet, så da dro jeg heller lenestolen bort til verandadøra, fant frem Rørospleddet og satt meg i døråpningen med solbriller og bok. Helt herlig! Hadde visst ikke skadet med litt brunfarge i dette ansiktet akkurat! Nå er det tid for lunsj på en av byens beste kafeer med mamma og en venninne. I dag er en god dag Plutselig tilbake!
Gjest D.O.A. Skrevet 2. februar 2011 #788 Skrevet 2. februar 2011 Hørtes deilig ut å sitter der og lese bok! Kos deg på kafe
Sequax Skrevet 2. februar 2011 #789 Skrevet 2. februar 2011 Å, hjelpes!!! Så at D.O.A-sladrisen hadde skrevet...så nå ilte jeg inn her med hjertet i halsen! Evigvarende kynner hørtes vondt ut! Ha en god dag, Bluey!
Ambriel Skrevet 3. februar 2011 #790 Skrevet 3. februar 2011 Hmmm, føder du nå?? Ikke vært her siden igår formiddag jo! Venter i spenning :popcorn: :popcorn: :sjenert:
cypress Skrevet 3. februar 2011 #792 Skrevet 3. februar 2011 Vi vil ha oppdatering!!! Håper alt står bra til!!
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #793 Skrevet 3. februar 2011 Neida neida, her skjer det ingenting. Masse energi og veldig fin dag i går, mer utålmodig og litt kjei i dag. Murringer i magen, ellers ingen tegn til forestående fødsel. Blæh
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. februar 2011 #794 Skrevet 3. februar 2011 Hei! Legger bare igjen en liten snoke-hilsen Så spennende med en fødsel rett rundt hjørnet!
Neala Skrevet 3. februar 2011 #795 Skrevet 3. februar 2011 God morgen Blåmor! Ser du har vært etterlyst du også
Sequax Skrevet 3. februar 2011 #796 Skrevet 3. februar 2011 God ettermiddag! Du, var hos jordmor idag og hun sa at lakserolje IKKE er bra!! Har du tatt det?
Neala Skrevet 3. februar 2011 #797 Skrevet 3. februar 2011 God ettermiddag! Du, var hos jordmor idag og hun sa at lakserolje IKKE er bra!! Har du tatt det? Jeg tipper hun fortsatt er like trygg! Hun syntes jo den lakseroljen var litt skummel
mjau-mjau Skrevet 3. februar 2011 #798 Skrevet 3. februar 2011 Flott dag å føde på i dg Blåmor! Skjer det noe?!?!
Sequax Skrevet 3. februar 2011 #799 Skrevet 3. februar 2011 Jeg tipper hun fortsatt er like trygg! Hun syntes jo den lakseroljen var litt skummel Håper det! Jordmor sa nemlig at lakserolje kan gi deg sånn magesjau at du får maserier som ikke ligner grisen...så er man utslitt når man endelig skal føde... Hun anbefalte kanel og sterk mat hvis man ville "sette igang fødselen"!
Neala Skrevet 3. februar 2011 #800 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har også hørt at kanel skal være bra.. Sa hun noe om hvorfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå