Gå til innhold

Kattungen leker med doen sin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Btw, så ligger do-rotebassen min i sofaen og sover nå..... helt utslitt etter å ha "gravd seg til Kina" og tømt dassen sin for sand.......for n'te gang... :sjenert:;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_attekattenoa_*
Skrevet
Btw, så ligger do-rotebassen min i sofaen og sover nå..... helt utslitt etter å ha "gravd seg til Kina" og tømt dassen sin for sand.......for n'te gang... :sjenert:;)

:ler: Synes du virker til å takle det på en utmerket måte jeg; med humor. Men jeg skjønner det begynner å bli slitsomt å koste opp store mengde kattesand i tide og utide. Tror de fleste katteeiere synes det er et herk med selv de små perlene med kattesand som liksom alltid sniker seg unna støvsugeren og kostebrettet og havner under føttene på oss tobeinte. Gjerne etter at vi har dusja og går barbeinte. Kan bare slenge meg på anbefalingen om å skaffe do med tak. Kanskje han flytter inn der og blir do-rotebass på heltid, trygt innenfor sitt eget do-hus' fire vegger :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er en lykkelig trådstarter som nå kan informere om at vi har invistert i en tissekasse med "spøle-kant", og det fungerer godt ;) kassen er forholdsvis dyp og har en kant som kan settes på, så det ikke skvetter så lett over kanten. Tenkte vi skulle prøve dette først, siden det både var biligere og ikke minst myyyye mindre plasskrevende enn et overbygd et.

Småen digger fremdeles å grave heftig, og tar seg gjerne en lekerunde eller to i do-kassa - men til matmor og matfars lettelse - uten 3 kg sand på gulvet etterpå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...