line_a Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Innlegget er endret iht. KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen. Helen, mod. Endret 10. oktober 2009 av Helen
line_a Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Innlegget (som ble fjernet) var en apell til de(re) som sliter med en anstrengt forhold til kroppen sin - det er mange, desverre, selv om det er egentlig helt unødvendig. Kropp skal bli topp, og naturismen er en måte for å gjøre noe med det, særlig nå utover vinteren, og det var det jeg skrev om. Jeg har opplevd at naturismen har gjørt veldig mye positivt for meg, og for andre, for å overvinne den slags redsel jeg hadde. Kropp har blitt topp, og det eneste jeg ønsket med innlegget var fortelle litt om det, samt å tipse andre om noen av de muligheter det finnes for å komme i gang med det. Men tideligvis ble innlegget oppfattet av en eller flere som en slags reklame eller annonsering. Det var ikke meningen, men greit nok. Endret 11. oktober 2009 av line_a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå