Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Er det noen forum på kg du aldri har skrevet i, eller aldri vært i? Selv så har jeg kun skrevet i aktuelt, generelt, snikkskakk, film, sex, helse,kultur og skråblikk. De andre har jeg aldri skrevet i eller vært i utenom økonomi-delen som jeg ser innom av og til. Hva med deg?
Andale Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Er det noen forum på kg du aldri har skrevet i, eller aldri vært i? Selv så har jeg kun skrevet i aktuelt, generelt, snikkskakk, film, sex, helse,kultur og skråblikk. De andre har jeg aldri skrevet i eller vært i utenom økonomi-delen som jeg ser innom av og til. Hva med deg? Jeg har aldri vært innom aktuelt, bil og trafikk, data, hobby, hus og hage, kjæledyr, klær, kultur, miljø, natur og vitenskap+++.. gosj det ble mange, orker ikke arbeide meg lenger ned på lista. Virker som jeg er skikkelig uinteressert i alt Meeen, jeg er mye på økonomi, karriere, bryllup, trening, helse, samliv, reiseliv og film og tv Fordi det er dette som opptar meg mest (hvertfall for tiden, endrer seg sikkert etter livssituasjon). Andre enn disse har jeg altså ikke vært noe (særlig) i enda.
Gjest h Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har aldri skrevet innlegg på: Graviditet og spedbarn Hobby Hus og hage Karriere og utdanning Klær, sko og mote Mat og drikke Ris, ros og tips Velvære, hud og kosmetikk Vi som sørger Øvelsesrom
Gjest Cipheria Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Usikker på om eg har skrive i dei, men besøker vanlegvis ikkje: Bryllup Graviditet og spedbarn Hobby Hus og hage Kosthold og trening Klær, sko og mote Mat og drikke Miljø Personlige meldinger Prøvere og ufrivillig barnløse Reiseliv Religion og livssyn Sport og fritid Og resten av det under Trur eg ha skrive i eit par av dei, men det er sjeldan eg er innom dei.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Skriver aldri i personlige meldinger, kjæledyr, miljø, natur & vitenskap, sex, singelforumet og språk. Jeg skriver mest i generell debatt, bryllup, barn og familie, forbruker og økonomi, hus&hjem, karriere&utdanning og mat. Resten er jeg innom en gang i blandt.
Gjest kjært barn Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Har ikke skrevet i: Kjæledyr Sport og fritid ... det var det. Ups, er her alt for mye. Godnatt
Gjest Nattvette Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Popper innom det meste, men er ikkje alle stedene eg svarer. Tror ikkje eg har svart i noen av disse: Forbruker og økonomi. Hus og hage. Karriere og utdanning. Kosthold og trening. Kultur, litteratur og musikk. Mat og drikke. Miljø. Natur og vitenskap. Personlige meldinger. Prøvere og ufrivillig barnløse. Ris, ros og tips. Singelforumet. Sport og fritid. Språk. TV og film. Vi som sørger.
FangeLiv Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Kosthold og trening besøker jeg aldri. Får så komplekser for hvor usunn jeg er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå