Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig jeg skulle postet denne på forbruker, vet ikke jeg :vetikke:

Saken er uansett at jeg må kjøpe inn to kasser med halvlitersflasker brus. Vet noen om det er billigere/dyrere noen steder, eller er det samme hvor?

Har alle slags butikker i området her.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Wolkri_*
Skrevet

Det absolutt billigste er å handle en kasse på ROMA.

Gjest Fast gjest
Skrevet

OT, men jeg får ikke skrive i forumet for personlige meldinger: FangeLiv, jeg har akkurat sett at det er en giljotin du har som avatar! I månedsvis har jeg trodd at det var denne brua. :skratte:

Skrevet
OT, men jeg får ikke skrive i forumet for personlige meldinger: FangeLiv, jeg har akkurat sett at det er en giljotin du har som avatar! I månedsvis har jeg trodd at det var denne brua. :skratte:

:fnise:

On-topic:

det varierer. De ulike kjedene har ofte tilbud på kassesalg, så var jeg deg ville jeg sjekke ut de som er i nærheten av der du bor og se om noen har kampanjer nå. (kjipt svar, jeg vet... ;))

Skrevet

Mener dere Rema? Viss ikke, hva/hvor er Roma? :lete:

Skrevet
ROMA er en kjede som selger "billigbrus", og finnes i en del norske byer, se her http://www.roma.no/salgssteder.htm

Takk for forklaring :goodbye:

Alle på Austlandet - neppe ei overrasking for nokon. Burde fått skattelette her vest ettersom vi lever dyrare. :romeo: Å Kristin, høyr mi jamring

Skrevet

:ler: Beklager utydeligheten!

Tror Meny tar 79,- pr kasse.

Er ikke det 1,5-litersflasker? Må ha halvlitere jeg da.

ROMA helt klart!

Men det er så tacky, kola og solbrus liksom. Skal ha coca-cola. Sær, jeg vet :kjefte:

Så får bare betale det det koster, skal gjøre som Pingting sier og sjekke på Kiwi, Centra, Ica, Smartclub osv.

Skrevet

Roma der jeg bor har utsalg på coca-cola company brus også...bare dyrere enn roma-variantene selvsagt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...