Gå til innhold

Brus


FangeLiv

Anbefalte innlegg

Mulig jeg skulle postet denne på forbruker, vet ikke jeg :vetikke:

Saken er uansett at jeg må kjøpe inn to kasser med halvlitersflasker brus. Vet noen om det er billigere/dyrere noen steder, eller er det samme hvor?

Har alle slags butikker i området her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fast gjest

OT, men jeg får ikke skrive i forumet for personlige meldinger: FangeLiv, jeg har akkurat sett at det er en giljotin du har som avatar! I månedsvis har jeg trodd at det var denne brua. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men jeg får ikke skrive i forumet for personlige meldinger: FangeLiv, jeg har akkurat sett at det er en giljotin du har som avatar! I månedsvis har jeg trodd at det var denne brua. :skratte:

:fnise:

On-topic:

det varierer. De ulike kjedene har ofte tilbud på kassesalg, så var jeg deg ville jeg sjekke ut de som er i nærheten av der du bor og se om noen har kampanjer nå. (kjipt svar, jeg vet... ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ROMA er en kjede som selger "billigbrus", og finnes i en del norske byer, se her http://www.roma.no/salgssteder.htm

Takk for forklaring :goodbye:

Alle på Austlandet - neppe ei overrasking for nokon. Burde fått skattelette her vest ettersom vi lever dyrare. :romeo: Å Kristin, høyr mi jamring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men jeg får ikke skrive i forumet for personlige meldinger: FangeLiv, jeg har akkurat sett at det er en giljotin du har som avatar! I månedsvis har jeg trodd at det var denne brua. :skratte:

:ler: Beklager utydeligheten!

Tror Meny tar 79,- pr kasse.

Er ikke det 1,5-litersflasker? Må ha halvlitere jeg da.

ROMA helt klart!

Men det er så tacky, kola og solbrus liksom. Skal ha coca-cola. Sær, jeg vet :kjefte:

Så får bare betale det det koster, skal gjøre som Pingting sier og sjekke på Kiwi, Centra, Ica, Smartclub osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...