Gjest nysgjerrigjente Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 Jeg satt nettopp og surfet litt inne på butikken til Erotikknett. Der fant jeg en del billige penisringer. Vi har aldri prøvd penisring før, vi bruker generelt lite sexleketøy. Kanskje det hadde vært noe?... Hvordan brukes en penisring, og hvilke "finesser" anbefales det at den har? Mannen min har stor pikk, er disse ringene regulerbare utover?...
Joplaya Skrevet 14. august 2003 #2 Skrevet 14. august 2003 Penisringen gjør en mer utholdende, til min store overraskelse :D . Kjøp gjerne en med en liten tapp på til klitoris, eller en med tapp i begge ender, både til deg og han. Den er elastisk, så den skal da passe han også sikkert?
Gjest Lambda, ikke innlogget Skrevet 15. august 2003 #3 Skrevet 15. august 2003 OBS!!! ikke la den sitte på for lenge, da ringen fører til dårligere blodgjennomstrømming til penis! Personlig synes jeg penisringer klemmer for hardt, og føles ubehagelig. Men så har jeg jo rimelig stor omkrets på penis da
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2003 #5 Skrevet 17. august 2003 Vi har og prøvd det, men syns ikke det fungerte i det heletatt. Min samboer har og stor p###, men de ringene er meget elastiske, så det kommer du ikke til å få noe problem med.
AmusaDamini Skrevet 17. august 2003 #6 Skrevet 17. august 2003 Jeg bare lurer på.. om man ser bort ifra at penisringen gjør mannen mer utholden, vil den da gi mannen noe ekstra?
Kamasutra Skrevet 17. august 2003 #7 Skrevet 17. august 2003 Jeg har prøvd en del vanlige penisringer uten at det har gitt verken meg eller dama noe særlig ekstra. Så prøvde vi noen varianter med innebygd vibrator. Både jeg og dama fikk en mye raskere og sterkere orgasme ved samleie. Kan anbefale "Rockin Rabbit" Slettet. Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan heller ikke linke til eget foretak i profilen, eller bevisst drive reklame for andre firmaer/nettsider ved gjentatte linker i innlegg eller signatur. Remyline -Moderator-
AmusaDamini Skrevet 17. august 2003 #8 Skrevet 17. august 2003 Da får vi vel prøve å se om vi får noe ut av det.. Takk for tipset.
MarianneE Skrevet 18. august 2003 #9 Skrevet 18. august 2003 Jeg bare lurer på.. om man ser bort ifra at penisringen gjør mannen mer utholden, vil den da gi mannen noe ekstra? Min mann hevder ihvertfall at han blir mer følsom, og kommer sterkere.
LadyBug Skrevet 19. august 2003 #10 Skrevet 19. august 2003 min mann liker ikke penisringen, for han bruker altfor lang tid på å komme (det er jo det som er meningen, han er jo ganske sær av seg til tider)
Kevin Skrevet 22. august 2003 #11 Skrevet 22. august 2003 Behøver ikke være så voldsomt svær for at det kan bli ubehagelig... klipte av den jeg kjøpte i nær panikk...
bookwormgirl Skrevet 24. august 2003 #12 Skrevet 24. august 2003 Mmmmm....veldig bra. For både meg og min kjære!! Bruk absolutt en av dem med "perle" på, en del som gnis mot klitoris. Utrolig deilig!! Føler dog ikke at det gir lenger utholdenhet, men samboeren min kommer veldig sterkt når han bruker den!
bookwormgirl Skrevet 24. august 2003 #13 Skrevet 24. august 2003 Mmmmm....veldig bra. For både meg og min kjære!! Bruk absolutt en av dem med "perle" på, en del som gnis mot klitoris. Utrolig deilig!! Føler dog ikke at det gir lenger utholdenhet, men samboeren min kommer veldig sterkt når han bruker den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå