Gjest Lyh Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Hei! Ser på de fleste oppskrifter at chili con carne må innholde bønner, noe som sambo hater overalt på jord Lurte da på om det går an å erstatte det med linser eller kikerter eller la være å ha det, blir det det samme?
Gjest Ludovie Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Kikerter passer veldig bra. Ellers kan det gjerne utelates - texanere flest mener at ekte chili con carne ikke skal inneholde bønner, men bare kjøtt.
Gjest Lyh Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Åh, tusen takk for svar Da tror jeg det blir uten bønner og kikerter Men om jeg skulle ha oppi kikerter, hvordan gjør man det da? Dette er første gang jeg skal prøve ut denne retten se
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå