Gå til innhold

Chili con carne


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Ser på de fleste oppskrifter at chili con carne må innholde bønner, noe som sambo hater overalt på jord :P Lurte da på om det går an å erstatte det med linser eller kikerter eller la være å ha det, blir det det samme? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ludovie
Skrevet

Kikerter passer veldig bra. Ellers kan det gjerne utelates - texanere flest mener at ekte chili con carne ikke skal inneholde bønner, men bare kjøtt. :)

Skrevet

Åh, tusen takk for svar ;) Da tror jeg det blir uten bønner og kikerter :) Men om jeg skulle ha oppi kikerter, hvordan gjør man det da? Dette er første gang jeg skal prøve ut denne retten se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...