Gjest jona Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 jeg har fått stesolid fra legen fordi jeg har så angst for presentasjoner. han sa når jeg fikk dem at jeg skulle prøve å ta dem hjemme først for å se hvordan jeg reagerte. jeg merket ingenting da jeg prøvde de, så jeg har prøvd flere ganger, og økt dosen, men aldri merket noe. da jeg prøvde dem hjemme var jeg jo ikke nervøs, så kasnkje det er derfor jeg ikke merket noe til dem? har noen prøvd disse medisinene for lignende grunn? det er altså ikke sånn at jeg tar dem hver dag, men at jeg skal kunne ta de ca en halvtime før en presentasjon, og oppleve mindre nervøsitet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå