Gjest TS Skrevet 9. oktober 2009 #21 Skrevet 9. oktober 2009 Dersom hun har fortalt deg hvor store de andre har vært, kommer hun garantert til å fortelle alle andre hvor liten du er. Så du synes jeg har for liten penis? Bryr meg ikke så mye om hva hun forteller om meg. Så lenge jeg kan si at jeg har hatt sex med henne, så er jeg fornøyd, uansett hvor rart det høres ut som.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #22 Skrevet 9. oktober 2009 Siden hun forteller deg om alle de andre guttene hun har hatt sex med og hvor store pikkene deres var er hun trolig ikke så altfor interessert i å ligge med deg. At gutter flest ikke tenner på å være minstemann er noe de aller fleste jenter forstår. Du er nok plassert trygt og godt i vennefella lenge før du får tilgang til den slags info.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #23 Skrevet 9. oktober 2009 Siden hun forteller deg om alle de andre guttene hun har hatt sex med og hvor store pikkene deres var er hun trolig ikke så altfor interessert i å ligge med deg. At gutter flest ikke tenner på å være minstemann er noe de aller fleste jenter forstår. Du er nok plassert trygt og godt i vennefella lenge før du får tilgang til den slags info. Jeg spurte rett ut istad om vi skulle knulle i morgen på fest, og da sa hun "Kanskje det... men da må jeg få overnatte hos deg" Hun bor over fjellet og får ikke skyss igjen over igjen heller..
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #24 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg spurte rett ut istad om vi skulle knulle i morgen på fest, og da sa hun "Kanskje det... men da må jeg få overnatte hos deg" Hun bor over fjellet og får ikke skyss igjen over igjen heller.. Haha... Enten er dette trolling, eller så er du en intens, kåt liten jævel. Om det siste er tilfelle anbefaler jeg deg å ikke drikke deg for full, og ikke vær for desperat. Den "jeg-må-få-pult-nå!"-holdninga er antagelig hovedgrunnen til at du ikke får pult. ...lykke til.
Gjest Mojjo Skrevet 10. oktober 2009 #25 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg spurte rett ut istad om vi skulle knulle i morgen på fest, og da sa hun "Kanskje det... men da må jeg få overnatte hos deg" Hun bor over fjellet og får ikke skyss igjen over igjen heller.. "Kanskje det"? Hehe, gjett hvem som kommer til å ligge sprengkåt og forvente seg et nummer, men ende opp med ei full og trøtt jente som sier "neeei, jeg ble så trøtt. Kan vi ikke bare sove?" Hun trenger plass å overnatte for å slippe å dra hjem over fjellet, og vet at du er lettlurt. Go figure... For alt du vet har hun sex inne på do med en 20-åring med stor tiss mens du drikker deg til mot, mens hun ler seg fillete over hvor lettlurt du er. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #26 Skrevet 10. oktober 2009 Du virker som en skikkelig tulling, så jeg håper hun holder seg til de karene hun pleier å ligge med og unngår deg. Grow up! Faen så jævla kjerring du var idag, da? Hvorfor være så ufin og rå mot umodne menn? Akkurat som om det er guttas skyld at vi ikke bare kan spre beina og knulle halve bygde-norge? Har du issues selv, kanskje? Siden du er så sykt opptatt av å rakke ned på unge menn?
angkortom Skrevet 10. oktober 2009 #27 Skrevet 10. oktober 2009 Kvinner har stort sett ikke peiling på hvor langt 10- 20- eller 30 cm er før de har et målebånd i hånden.
Envy Skrevet 10. oktober 2009 #28 Skrevet 10. oktober 2009 Dersom hun har fortalt deg hvor store de andre har vært, kommer hun garantert til å fortelle alle andre hvor liten du er. så sant så sant! til deg ts: Jeg er ei jente på 21, har tatt en jomfru i løpet av mine 5 år som seksuelt aktiv, og jeg er veldig glad for at jeg aldri skal ta en jomfru igjen, dere gutter er virkelig ganske klønete og "ubrukelige" første gang :gjeiper: det er helt sikkert vi jenter også, men jeg bare sier det, fordi om den jenta du vil ha er så erfaren som du skal ha det til, og hun har vært på mange eldre gutter vil hun antakeligvis ikke synes noe særlig om prestasjonen din. Jeg vil anbefale deg å roe ned i svingene og vente på ei passende jente. evt. avtale med ei venninne som også er jomfru, så dere får starte fra scratch begge to
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #29 Skrevet 10. oktober 2009 Nå venter vi spent. Ts, ble det no' på deg?
juliane Skrevet 10. oktober 2009 #30 Skrevet 10. oktober 2009 Tror noen virkelig TS kommer til å komme inn her og fortelle det hvis det ikke ble noe på ham?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #31 Skrevet 10. oktober 2009 Tror noen virkelig TS kommer til å komme inn her og fortelle det hvis det ikke ble noe på ham? Ja, selvsagt Man kan ikke kommer her og lage en slik post uten å avslutte den?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. oktober 2009 #33 Skrevet 10. oktober 2009 Knull i vei . REMA 1000 tydelig stor alder og erfaring på svarne til mennene her. Ts, du må lære av egen erfaring. Mitt råd
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #34 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er ei jente på 21, har tatt en jomfru i løpet av mine 5 år som seksuelt aktiv, og jeg er veldig glad for at jeg aldri skal ta en jomfru igjen, dere gutter er virkelig ganske klønete og "ubrukelige" første gang Du må være veldig tjukk i huet om du ikke skjønner at det er du som skal føre dansen når du har sex med noen som aldri har gjort det før.
Gjest TS Skrevet 11. oktober 2009 #35 Skrevet 11. oktober 2009 Tror noen virkelig TS kommer til å komme inn her og fortelle det hvis det ikke ble noe på ham? Vel. Her er jeg. Og for de som har ventet i spenning, så fikk jeg henne hjem for 2 timer siden da vi startet å drikke i 16:00 tiden. xD Vi har hatt sex, og hun så ut til å like det. Det gjorde ihvertfall jeg. :D Selv om jeg kom litt fort.. gjorde meg ferdig med å slikke henne.. (A) Hun er ikke typen som er redd for å vise seg naken eller pule.. så det hele gikk greit, reagerte heller ikke på størrelsen min og det gikk smurt. Skulle ønske jeg hadde hatt dobbelseng så kunne jeg sovet sammen med henne.. x) men men.. prøver å presse meg inn i gjestesenga litt seinere å se om hun fortsatt er så trøtt og sliten som hun sa hun var....... fikk en kosetrang xD Fornøyd jeg, og nå har jeg erfart hvordan det er. En god del deiligere enn å runke ja. :D
Suzy Skrevet 13. oktober 2009 #37 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Faen så jævla kjerring du var idag, da? Hvorfor være så ufin og rå mot umodne menn? Akkurat som om det er guttas skyld at vi ikke bare kan spre beina og knulle halve bygde-norge? Har du issues selv, kanskje? Siden du er så sykt opptatt av å rakke ned på unge menn? Jeg var ikke klar over at jeg har rakket ned på mye unge menn her inne, men jeg syns holdningen som TS viste i sitt første innlegg var skikkelig lite hyggelig og dermed tenker jeg at det ville være synd at en så umoden og utrivelig person skulle ligge med ei jente han helt åpenbart ikke ser på med noe respekt men bare som en bruksting. Og det står jeg jaggu for. Sex bør i alle tilfelle være en gjensidig sak der begge parter har respekt for hverandre og glede av hverandre. Jeg har vel faktisk understreket at lyst og kåthet er fine ting, men jeg syns nå at man skal respektere andre for det. Og hva mener du med issues? :klø: Jeg er gammel nok til å være mora til denne typen, så jeg føler vel for å irettesette ham som en mor kunne gjort: Skjerp deg! Endret 13. oktober 2009 av Suzy
kristian82 Skrevet 13. oktober 2009 #38 Skrevet 13. oktober 2009 så sant så sant! til deg ts: Jeg er ei jente på 21, har tatt en jomfru i løpet av mine 5 år som seksuelt aktiv, og jeg er veldig glad for at jeg aldri skal ta en jomfru igjen, dere gutter er virkelig ganske klønete og "ubrukelige" første gang :gjeiper: det er helt sikkert vi jenter også, men jeg bare sier det, fordi om den jenta du vil ha er så erfaren som du skal ha det til, og hun har vært på mange eldre gutter vil hun antakeligvis ikke synes noe særlig om prestasjonen din. Jeg vil anbefale deg å roe ned i svingene og vente på ei passende jente. evt. avtale med ei venninne som også er jomfru, så dere får starte fra scratch begge to Skjønner ikke hvorfor Ts skal bry seg noe om dette. Han ønsker jo bare å pule - ons - å siden hun dama her deler villig vekk med seg, så bør han vel bare slå til om han liker den slags. At hun ikke syns det var noe bra spiller vel ingen rolle, hun har uansett glemt det om 2 mnd. da har hun jo pult kanskje 5-6 menn etter hun har pult deg.
kristian82 Skrevet 13. oktober 2009 #39 Skrevet 13. oktober 2009 Har du tenkt på at det kanskje er en grunn til at du ikke har hatt sex enda? At personligheten din gjør at jenter ikke har lyst på deg? Husker slike typer som var slik som deg da jeg var 16-17. De trodde at det bare var å trekke kølapp for å få sex med ei jente som hadde hatt sex med mer en et par gutter. De ble lange i maska da de skjønte at det ikke var slik det fungerte, men at jentene faktisk har sex med gutter de liker på en eller annen måte. For en slem kommentar.
Gjest Purple Haze Skrevet 13. oktober 2009 #40 Skrevet 13. oktober 2009 For en slem kommentar. Syns du det ja? Også jeg som syns jeg var alt for mild i uttalelsene mine...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå