Gå til innhold

Fant bilder av meg selv i postkassen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom hjem fra jobb for ei lita stund siden og var da også i postkassa.

Der fant jeg noen bilder av meg selv, noen av bildene viser meg henge opp klær ute. Når jeg ser på klærne som er hengt opp så er det de samme klærne jeg hengte opp i formidag så i hvertfall en av bildene er mest sansynlig fra i dag.

Men hva er dette for noe? Hvem tar bilder av folk for å legge postkassen til andre? Kanskje bare en spøk? Har ingen venner i nærheten heller, eller familie så tviler på at det er noen kjenner.

Men blir jo litt engstelig her jeg sitter. Er også alene og det er kveld.

Er det mest sansynlig bare guttestreker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm... ikke godt å si...

-Men må si jeg hadde stusset litt ja!!!

Skrevet (endret)

Æsj, så creepy. Tror jeg ville ringt politiet jeg, og hørt hvordan du skulle forholde deg til det. Ikke 112, men det lokale nummeret, husker ikke hva det er i Oslo, men det finner du på gule sider.

Har du noen som kan komme til deg, bare i kveld, eller noen du kan dra til? Tror ikke noen kommer til å dukke opp hos deg altså, men bare for å stagge den ekle følelsen litt. Har selv opplevd at et familiemedlem fikk en rekke psykobrev (type bokstaver som er klippet ut av blad-stil med skikkelig creepy innhold). Skikkelig ekkelt. Politiet tok det på skikkelig på alvor. Ingenting videre ekkelt skjedde, men vi var ganske redde en stund likevel. Så hvis noen kan komme til deg, eller du kan komme til noen, ville jeg gjort det hvis jeg var deg i allefall :klem:

Edit: Mitt yndlingsord for kvelden er tydeligvis "skikkelig". Lizm :roll:

:fnise:

Endret av stjernekyss
Skrevet (endret)

Det var creepy..

Hadde jeg vært deg så hadde jeg begynt å se mye rundt meg når jeg er ute og være mer på vakt.

Ikke for å gjøre deg helt paranoid, men dette virker som en veldig stalker-aktig ting å gjøre.

Har du noen uvenner? En gal eks? Er du kjæreste med en gutt som har en gal eks? En over-innpåsliten eller veldig nærgående kollega? Har du en jobb der andre blir påvirket av dine valg? Klienter/pasienter etc.?

Er det noen i livet ditt som opptrer utenom det vanlige fra alle andre når han er rundt deg?

Paranoiditet er ikke alltid negativt..

Ps. Finn ut fra hvilken vinkel bildene er tatt, hvor var personen hen når han tok dem? Inne fra et hus? Ute på veien? Osv..

Endret av canya
Skrevet

Nr for å ringe politiet er 02800, så kommer du automatisk til rett distrikt. Kjempegreit. Du kan jo ringe dem og be om råd for hvordan du bør håndtere situasjonen?

Mest sannsynlig er det bare gærne guttestreker, men jeg skjønner at det er ubehagelig så jeg ville nok tatt den telefonen. Lykke til!

Skrevet

Synes det er synd å avskrive dette som guttestreker. Skal vi unnskylde gutter for at de gjør livet surt for oss jenter? Dette er psyko oppførsel, verken mer eller mindre. Det er vel like før vi begynner å kalle torturering av katter og andre dyr for "bare guttestreker"?

Skrevet

Ja, dette virker ikke bare som vanlige guttestreker,, hallo.

Dette virker langt mer alvorligere etter min mening.

Faen ta alle psyke folk der ute som plager/skader andre, jeg ønsker ikke annet enn helvete for dem.

Skrevet

Synes det var skummelt jeg. Virka som noen ville vise for deg at de observerte deg/at du var under observasjon.....Ville ringt politiet for å hørt hvordan du skal forholde deg

Skrevet

Jeg ville definitivt ringt politiet, for så å sove hos en venn den natten. Noe så creepy!

Skrevet

Hvis dette er sant, minner det SVÆRT mye om handlingen i Michael Haneke's film "Skjult".

Skrevet
Ja, dette virker ikke bare som vanlige guttestreker,, hallo.

Dette virker langt mer alvorligere etter min mening.

Faen ta alle psyke folk der ute som plager/skader andre, jeg ønsker ikke annet enn helvete for dem.

Eh...ja, og jeg anbefalte jo damen å ringe politiet. Jeg ga henne til og med nr.

Men når den stakkars dama sitter i et hus alene etter en slik opplevelse, så jeg ingen grunn til å skremme henne enda mer.

Skrevet

Det er ikke bedre å lyve til noen når det er slike situasjoner, da trenger man faktisk være skremt og ikke bare tro at dette er drittungene i gata som står bak.

Skrevet
Det er ikke bedre å lyve til noen når det er slike situasjoner, da trenger man faktisk være skremt og ikke bare tro at dette er drittungene i gata som står bak.

Jeg har ikke løyet om noe som helst. Jeg anbefalte henne å ringe politiet for å få råd om hvordan hun skulle håndtere situasjonen.

Hvordan kan jeg lyve om situasjonen? Jeg kan jo ikke vite hva som ligger bak.

Skrevet
Æsj, så creepy. Tror jeg ville ringt politiet jeg, og hørt hvordan du skulle forholde deg til det. Ikke 112, men det lokale nummeret, husker ikke hva det er i Oslo, men det finner du på gule sider. Har du noen som kan komme til deg, bare i kveld, eller noen du kan dra til? Tror ikke noen kommer til å dukke opp hos deg altså, men bare for å stagge den ekle følelsen litt. Har selv opplevd at et familiemedlem fikk en rekke psykobrev (type bokstaver som er klippet ut av blad-stil med skikkelig creepy innhold). Skikkelig ekkelt. Politiet tok det på skikkelig på alvor. Ingenting videre ekkelt skjedde, men vi var ganske redde en stund likevel. Så hvis noen kan komme til deg, eller du kan komme til noen, ville jeg gjort det hvis jeg var deg i allefall :klem:

Edit: Mitt yndlingsord for kvelden er tydeligvis "skikkelig". Lizm :roll:

:fnise:

Hvordan vet du at ts bor i oslo ? Hun har ikke sagt noe om det..

Skrevet
Jeg har ikke løyet om noe som helst. Jeg anbefalte henne å ringe politiet for å få råd om hvordan hun skulle håndtere situasjonen.

Hvordan kan jeg lyve om situasjonen? Jeg kan jo ikke vite hva som ligger bak.

Når du mener at man skal nevne at det er guttestreker kanskje bare for å roe henne og ikke skremme henne, så tar jeg det som en liten lyv. Sannsynligheten er liten for at det er det, og da er det ikke vits i å villede i slike situasjoner synes jeg.

Skrevet

Jeg vet ikke om du har gjort det. Men jeg syns ogå du skal ringe politiet og høre med dem. Så blir det loggført, og skjer det noe videre er de med fra starten.

Skrevet

Henge opp klær ute i oktober? Enten troller du eller så bor du i all fall ikke i norge.

Skrevet
Når du mener at man skal nevne at det er guttestreker kanskje bare for å roe henne og ikke skremme henne, så tar jeg det som en liten lyv. Sannsynligheten er liten for at det er det, og da er det ikke vits i å villede i slike situasjoner synes jeg.

Du kan jo heller ikke vite hva sannsynligheten er for at det er en psycho ute etter henne, så da kan man jo like gjerne si at det er du som lyver når du påstår det :)

Skrevet
Hvordan vet du at ts bor i oslo ? Hun har ikke sagt noe om det..

Ja, for det er jo virkelig poenget her :roll:

Skrevet
Du kan jo heller ikke vite hva sannsynligheten er for at det er en psycho ute etter henne, så da kan man jo like gjerne si at det er du som lyver når du påstår det :)

Enhver med god fornuft skjønner at dette er mer psycho adferd enn lille Petter som skal kødde.

I slike situasjoner er det best å ikke avfeie det, men heller si hva man virkelig mener selvom ts blir skremt. For man trenger faktisk være skremt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...