Gå til innhold

Jenter og æsj


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kan sikkert gjelde gutter også, men stort sett jenter jeg har sett og hørt, spesielt fjortisjentene.

Hvorfor er det så mange jenter som ser noe de synes er ekkelt og hyler æsj, eller nermere sagt, ææææææææææsj. Mens de stirrer på det de synes er ekkelt? Skjelden jeg ser at de går vekk fra det eller snur seg bort.

Når jeg ser noe jeg synes er ekkelt så bare snur jeg meg vekk eller går fra det (hvis det e rmulig) og tenker ikke noe mer på det.

Hva gjør du, og er du gutt eller jente, eller mann eller dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at hvis man fortsetter å stirre på noe som er veldig ekkelt, så er det kanskje fordi dem får "sjokk" av hvor ekkelt det er?

Selv snur jeg meg i det fleste tilfeller tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Langt mot Nord

I den alderen kalibreres tonefallet/ stemning, både hund og katt reagerer på dette, som far er man berettiget til å gi ens datter en rapp over kjeften hvis hun insisterer og ta etter mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Når det kommer til fjortiser, tror jeg det er noe de sier som en slags refleks, og fordi de har et behov for at personene de er med OGSÅ får med seg at de synes det er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fordi de ikke vet hvordan de skal reagere, og så blir det sånn. Når man er fjortis er man mellom barn og voksen og føler seg keitete og rar. Minner om ei på ungdomsskolen som løp rundt i skolegården og hvinte: Ikke gjør det, ikke gjøøøør deeet... når guttene kastet snøballer på henne. Hun løp ikke til inngangspartiet, hvor det ikke var lov å kaste snø, bare fortsatte å løpe rundt... Vi konkluderte med at hun ville det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...