ungjente90 Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har brukt viag en sjelden gang og hver gang så har jeg dårlig nattesøvn og jeg blir skikkelig svett mellom benene=S Føler konstant for å "holde meg" for at det ikke skal renne ut og føler egentlig bare for å ligge hele tiden når jeg har en sånn pille i skjeden. Flere som blir forstyrret av den? Er det normalt? Kommer ofte ut i trusa også. =/ Også lukter det så kraftig av den. Er redd andre skal kjenne lukta når jeg går forbi:S
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg synes ikke den er ubehagelig egentlig - er du sikker på at du får den riktig inn? Og langt nok (jeg tok en canestenkur en gang hvor jeg ikke fikk stikkkpillen langt nok inn, det var omtrent slik du beskriver)? Det renner noe ut, ja... men jeg har barepleid å ta den om kvelden. Du kan jo skylle deg litt ekstra om morgenen, og bruke truseinnlegg. Synes ikke den lukter så sterkt, det er en ganske "naturlig" melkesyrelukt, synes jeg. Men du kan jo vurdere hvorvidt du har behov for å bruke disse da
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Vivag blir tyntflytende etter en stund inne i skjeden, og den renner ut, ja. Etter min erfaring er Ecovag bedre, den blir ikke tynn. Den kommer selvfølgelig ut dagen etter, men da mer i kremkonsistens.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå