ungjente90 Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Hei=) På søndag hadde jeg og typen sex. Han kom inni meg og senere på dagen var jeg sår og det var ømt der nede. Når jeg tisset og tørket meg gjorde det litt vondt og det gjorde det ett par dager etterpå også. På mandag hadde jeg hvitaktig utflod som var litt tykk. Ikke klumper, men tykt i konsistens. Var også veldig sår på kjønnsleppene. Jeg tok på litt canesten krem, men det virker ikke noe særlig. I går tok jeg en Vivag-tablett oppi skjeden og virker som det er litt bedre nå. Bare lurer på hva dette var? Var det en soppinfeksjon eller bare en ubalanse? Blir det alltid soppinfeksjon når det er ubalanse?
Virvel Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Det høres akkurat ut som sopp. Og én behandling med Canesten krem tar ikke knekken på det. Hvis du ikke vil bruke vagitorien (stikkpillen) må du sikkert smøre deg 2-3 ganger om dagen i en ukes tid før det blir borte, og du bør prøve å få litt krem godt inni skjeden også. Jeg gjør det på denne måten hvis jeg ikke er veldig hardt angrepet, for den vagitorien er så guffen når den kommer ut igjen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå