Ra|cer Skrevet 14. august 2003 #1 Del Skrevet 14. august 2003 Er litt usikker på hvor jeg skal legge inn dette innlegget, men prøver meg på å legge det inn her! Jeg sliter med selvtilliten. Det er sikkert flere grunner til det, men den største grunnen til det er nok kompleksene jeg har til kroppen min. Føler jeg har litt for mye rundt forbi.... Feks hofter, mage, rumpe osv... Finner hele veien nye feil. MEldte meg inn på sports club for 5 måneder siden og har trent regelmessig ca 3 ganger i uken, men føler ikke jeg ser fremskritt... Jeg er 164 cm høy og veier 54 kg... Det er kanskje ikke så mye som jeg skal ha det til, men jeg er misfornøyd for de om! Har perioder der jeg slutter å spise helt! Er klar over at det kan være farlig, men jeg vill så gjerne bli tynn! Også har jeg perioder der jeg småspiser masse å spiser for mye godteri! Har noen av dere tips til hvordan jeg skal klare å nå mitt mål om å bli fornøyd med meg selv? Et annet '"problem" jeg har er at jeg sliter med å få kroppen brun om sommeren! Uansett hvor mye jeg er i solen så får jeg ikke farge. Blir olbrent og flasser en del før jeg er like bleik igjen. Skal ikke si at jeg er for mye i solen for jeg jobber en del, men har prøvd å ta litt solarium for og prøve å få litt brunfarge! Men det går ikke! Har dere noen gode råd og tips til hvordan jeg skal få selvtillien tilbake? Har også fått for meg at hvis jeg hadde klart å bli brun så kanskje selvtilliten ville økt litt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest multismile Skrevet 14. august 2003 #2 Del Skrevet 14. august 2003 hei på deg! Jeg hadde det samme "problemet" som deg....om selvtilliten. Vet det er et strev å være fornøyd med seg selv.. Jeg har store hofter,mage og rompe.. er selv 1.68 og 78kg.. jj..Men Egentlig er det det indre som teller;)... uansett....alle er ikke like...den har du sikkert hørt før, men alle har noe med seg selv de ikke er førnøyd med..tro meg, du er ikke alene. men det gjelder å tenke positivt! Nå vet jeg ikke hvor gammel du er da.... men har du sett de tynne med anorexia, bullimi..eller de som ikke har det men ser ut som det allikevel..? Husk de har problemer de å...Du skal ikke slutte å spise!....spis heller mere!som det heter: spis deg slank!...det viktigste måltidet er frokost..spis grovbrød med sunt pålegg med masse frukt ved..det øker forbrenningen resten av dagen og du får masse energi!..spis masse frukt og grønnsaker..spar godteriet til lørdagen,men ikke kjøp for mye..det er lov til å kose seg litt!... det ikke mange gutter som liker syylmagre jenter!...jeg kjenner mange som liker jenter med rompe!jenter må ha hofter!og jenter med litt lår! men husk at du er en fin jente!det tror jeg på!og det er det sikkert mange som synes!.....det aller viktigste er det indre!... men hvis du har lyst til å føle deg bedre..kan du ta 20 situps hver kveld før du legger deg og drikk et STORT glass vann ..litt sakte..rett før du spiser middag. da vil du føle deg mett fortere og kommer til og spise mindre, siden du drakk mye vann...skjønner?...det kan hende jeg hjalp lite til, men jeg har hatt det samme problemet jeg også.....men jeg bygger selvtilliten opp...!!! til sist: Kvinnelige former er bra og fint!!! hofter, rompe og mage!!! gutta sikler etter oss!!...ps:..å være bleik er mote...eller "in".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 15. august 2003 #3 Del Skrevet 15. august 2003 Prøv "bli-brun-uten-sol"-kremen fra Piz Buin! Jeg er veldig fornøyd med den i hvertfall, og ja det er nok noe i det at selvtilliten øker litt med litt frisk brunfarge Det tar veldig lang tid for meg å bli brun på beina så jeg har brukt denne kremen i hele sommer, og den har gitt en veldig fin, naturlig og jevn brunfarge. Smør på fuktighetskrem først slik at det blir jevnt og sett i gang Jeg hadde også en periode i livet mitt hvor jeg følte at jeg var tykk osv. Jeg begynte og trene, og da ble det mye bedre..i dag tenker jeg ikke på den måten i det hele tatt. Jeg er veldig opptatt av å spise sunn mat og å trene, men det har ingenting med at jeg har lyst til å gå ned, det er mest fordi jeg har lyst til å ha et "sunt og langt" liv. Jeg har aldri vært overvektig, men allikevel fikk jeg disse tankene om at jeg var tykk. Jeg tror det rett og slett går over med årene..det gjorde det med meg i hvertfall, men det kan jo være forskjellig fra person til person selvfølgelig. Fortsett med treningen din og sørg for at du har et sunt kosthold så skal du nok se at selvtilliten vil komme tilbake! Lykke til :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 15. august 2003 #4 Del Skrevet 15. august 2003 Hvis du ikke ser resultater av treningen din etter såpass lang tid er det jo mulig du trener på feil måte. Eller ikke tar i nok. Har du fått hjelp til å sette opp treningsprogram? Ta en titt på http://trim.no/programmer/ Der kan du laste ned div. treningsprogram helt gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. august 2003 #5 Del Skrevet 15. august 2003 For å få selvtilliten tilbake så tror jeg det er viktig å skille mellom kroppsbilde og selvbilde. Du er så utrolig mye mer enn kroppen din! Nå vet ikke jeg hva slags problemer du sliter med å forhold til vekt, men for meg høres det ikke ut som om du er for tykk. Hvis du vil forandre kroppen din så bør du begynne å spise mer og trene. Da kan du nemlig "forme" kroppen ved hjelp av muskler. Men hvis du ikke spiser så skjer ingenting. Du kan også ta kontakt med http://www.iks.no . Du behøver ikke å definere deg selv til å ha spiseproblemer for å få hjelp av dem! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 17. august 2003 #6 Del Skrevet 17. august 2003 kjenner meg veldig igjen i deg ....har desverre ikke råd å komme med men sender deg en stor og varm klem for jeg vet du ahr det vondt nå. *klemme masse* Her går det i bølgedaler ...lange perioder hvor alt er bra ..så blir jeg deppa og ser bare mine dårlige sider ........da er jeg såååååå langt nede ...psyker meg selv ned ....sulter meg ....overspiser .......straffer meg selv ......... Men nå etter at jeg la inn silikon ...og etter at jeg fant en snill gutt som liker MEG - så føles ting bedre .......deter deilig å bli akseptert ..... :D Men det er bra du er obs å hva du gjør......at du vet at du gjør dumt i å sulte deg eller spise masse godteri og sånn du høres slett ikke for stor ut altså!!!! ...jeg er 160 og veier 60 kg ....og har vekten plassert rundt rumpe og lår ....hadde det vært bedre fordelt ville det ikke sett så feil ut .... Men man kan jo ikke gå etter vekten når man skal se om noen er lubbne ......aner ikke hvordan du ser ut - men det høres altså absolutt IKKE ut som om du veier for mye ....så ikke sult deg .....tren heller og kom i form ..... Ang å være brun - jeg MÅ være brun jeg ....for da føler jeg at jeg ser litt bedre ut ..trives bedre slik ......selvbruner er bra om du ikke får farge ... og solarium - kort tid - ofte ....... lykke til for deg !!!!!! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå