Gå til innhold

Mitt nye liv!


MissCoverdale

Anbefalte innlegg

Det siste halvåret mitt har vært preget av kos i sengen med en ny kjæreste. Jeg føler vi omtrent har bodd i sengen i 6 mnd nå, spist godis, kaker (jeg er kjempeflink til å lage kaker, og enda flinkere til å spise dem!), og en hel haug med filmer og tv-serier.

Men nå som han skal være vekke frem til jul, ser jeg det som en gyllen mulighet til å gå tilbake til gamle og gode vaner:)

Det første jeg tenker å begynne med, fra idag altså, er å kutte ut alt som heter chips, sjokolade, kaker og smågodt. Brus er ikke-eksisterende i mitt liv, så der har vi ett problem mindre.

Og så tilfører vi en porsjon med grønnsaker (kokte/wokede) eller salat til hvert måltid, og kjører på med frukt som mellommåltider.

Per dags dato er formen følgende: 173 høy, 63kg tung, og relativt utrent.

Målet er: 173høy, 60-63kg tung, godt trent, med god kondis!

Når det gjelder trening, tenker jeg å begynne lett med tre joggeøkter i uken. Av erfaring vet jeg at dersom jeg begynner harderer, så blir det med den ene uken.

Så kommer dilemmaet mitt, styrketrening!

Jeg har nå jobbet på treningssenter i 2år, og syns det er trivelig nok, men blir fysisk dårlig om jeg må sette en fot der utennom arbeidsstider! Jeg er møkk lei av bolekåte tenåringer, proteinshaker og høy musikk som egentlig bare er ti sanger som sendes om og om igjen. Noen som har tips til styrkeøvelser man kan gjøre hjemme eller ute i naturen, og som faktisk virker? Ikke sånne husmorøvelser ala knip sammen rumpen, trekk inn magen og vift litt på kroppen 3 ganger i uken så blir du supertrent i en fei!

Alle tips er mer enn velkomne her =) Hvis noen gidder å lese da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...