Gå til innhold

Jeg har en tvangstanke


Fremhevede innlegg

Skrevet

alltid når jeg er blant mange folk eller et sted hvor det er ukomfertabelt og litt rart, særli i bil, tenker jeg at jeg må tisse. selv om at jeg ikke må det føles det slik og jeg er redd for at jeg kommer til å tisse meg ut. dette er veldig irriterende og vet ikke hva jeg skal gjøre med det.

hjelp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fysiske problemer med å kjenne at blæra er full og klar for vannlating da eller?

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

nei altså det føles som at blæra er full men jeg må egentlig ikke tisse. men allikevel er jeg redd for å tisse meg ut. det kjennes nesten ut som at jeg kommer til å tisse meg ut....

Skrevet
nei altså det føles som at blæra er full men jeg må egentlig ikke tisse. men allikevel er jeg redd for å tisse meg ut. det kjennes nesten ut som at jeg kommer til å tisse meg ut....

Før du kaller det en tvangstanke anbefaler jeg deg en tur til din egen fastlege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...