Gjest Uff Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 alltid når jeg er blant mange folk eller et sted hvor det er ukomfertabelt og litt rart, særli i bil, tenker jeg at jeg må tisse. selv om at jeg ikke må det føles det slik og jeg er redd for at jeg kommer til å tisse meg ut. dette er veldig irriterende og vet ikke hva jeg skal gjøre med det. hjelp??
canya Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Har du fysiske problemer med å kjenne at blæra er full og klar for vannlating da eller?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 nei altså det føles som at blæra er full men jeg må egentlig ikke tisse. men allikevel er jeg redd for å tisse meg ut. det kjennes nesten ut som at jeg kommer til å tisse meg ut....
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 nei altså det føles som at blæra er full men jeg må egentlig ikke tisse. men allikevel er jeg redd for å tisse meg ut. det kjennes nesten ut som at jeg kommer til å tisse meg ut.... Før du kaller det en tvangstanke anbefaler jeg deg en tur til din egen fastlege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå