Gjest kvinnne28 Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hei! Traff en gutt på byn i helgen som jeg gikk på gymnaset med for 10 år siden. Fikk veldig god kontakt og han spurte etter tlf.nr. mitt. Han har sendt noen meldinger utover uken og det er tydelig at han er interessert. Han har bedt meg på date. Jeg har helt panikk. Vet ikke hvordan jeg skal takle dette. Lenge siden jeg har hatt kjæreste og har bare hatt langvarige forhold før det, veldig lite date erfaring. Denne fyren husker jeg som en kul og selvsikker type, og han er litt sånn ennå.. Jeg var litt nerdete på gymnaset, mne vokste og ble enmblomst etterhvert. Jeg synens fyren er spennende, men føler jeg må kaste opp ved tanken på date. Råd? Han er sikkert typen som har null forståelse for sosial angst!! Er det sånn at av og til kan mageføelsen hindre oss å treffe folk fordi vi føler på oss innerst inne at de er bad news? jeg er usikker på om det er sosial angst eller magefølelse som ssnakker.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Hei! Traff en gutt på byn i helgen som jeg gikk på gymnaset med for 10 år siden. Fikk veldig god kontakt og han spurte etter tlf.nr. mitt. Han har sendt noen meldinger utover uken og det er tydelig at han er interessert. Han har bedt meg på date. Jeg har helt panikk. Vet ikke hvordan jeg skal takle dette. Lenge siden jeg har hatt kjæreste og har bare hatt langvarige forhold før det, veldig lite date erfaring. Denne fyren husker jeg som en kul og selvsikker type, og han er litt sånn ennå.. Jeg var litt nerdete på gymnaset, mne vokste og ble enmblomst etterhvert. Jeg synens fyren er spennende, men føler jeg må kaste opp ved tanken på date. Råd? Han er sikkert typen som har null forståelse for sosial angst!! Er det sånn at av og til kan mageføelsen hindre oss å treffe folk fordi vi føler på oss innerst inne at de er bad news? jeg er usikker på om det er sosial angst eller magefølelse som ssnakker. Uansett, prøv ¨sitte i ti minutter og observere pusten, bare la den gå mykt og fritt av seg selv. Eventuelt kan du litt mere kontrolert prøve å bruke dobbelt så lang tid på utpust som innpust. Begge deler skal roe deg ned. Mer spesifikt så "sitter" i stor grad litt nedenfor navleområdet i det som er vårt fysiske senter. Kjenn etter der mere enn andre steder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå