Gjest Abelone Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 Har du vært råsint? Dritglad? Superkåt? Eitrende irritert? Usikker som f....? :evil: her pga. et idiotprogram på PCen på jobb! Fungerte bare ikke, og jeg brukte massssssse tid på det! Og så var jeg suuuuuperkåt i natt...hm.... vet ikke hva som "vinner". Jo kåtskapen, men det er vel egentlig ikke èn emosjon?
Suzy Skrevet 15. august 2003 #2 Skrevet 15. august 2003 Jeg er det jeg vil kalle melankolsk i dag... har vært sånn i flere dager. Sliten i kroppen, lett for å ta til tårene og litt sår inni meg. Det er flere grunner til at jeg er slik - det som kanskje bidrar mest til melankolien er at jeg har litt vegring for å gjøre noe med kilden til tristheten... :-? Tror jeg skal ha mensen snart også - det bidrar gjerne aktivt til slike følelser Suz :blunke:
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2003 #3 Skrevet 15. august 2003 Irritert og ilter er vel mitt sterkeste om dagen. Økonomien knekker meg snart, og nå orker jeg ikke mer. Nå må jeg finne en vei ut av det.
Gjest lmari Skrevet 15. august 2003 #4 Skrevet 15. august 2003 Er jeg den eneste som er i STRÅLENDE humør i dag!??!?!? Type: Har min siste dag på jobb i dag, i en jobb jeg tidvis har likt meget dårlig.. Skal ha to uker ferie - min første ferie på *gruble, gruble* to år?? Og om to uker skal jeg begynne i ny og spennende jobb, som er både utfordrende, skummel og veldig morsom!! Altså:
Malou Skrevet 15. august 2003 #5 Skrevet 15. august 2003 Irritert - Hvorfor kan ikke folk ta et nei for et nei? Jennifer
Damien* Skrevet 15. august 2003 #6 Skrevet 15. august 2003 Jeg er glad og!jeg gikk ut og var helt sikker at eg er sent for å kjøpe utstyr-pakken til skolen men de hadde mange pakker igjen!*pfuuuf* happy camper!
Samsara Skrevet 15. august 2003 #7 Skrevet 15. august 2003 To: RASENDE- blir vekket av naboungene for hundrede gang midt på blanke formiddagen etter en sinnsyk sen natt oppe. Og en sinnsvakt sterk følelse av nytelse - jeg har barnefri og husekt for meg selv! :D
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 15. august 2003 #8 Skrevet 15. august 2003 To her òg: Sjokket over at huset jeg bydde på nådde en pris 400.000 langt over hva forsvarlig er. Skuffet fordi jeg ikke fikk det selv, det var så fint.
Ingeborg Skrevet 15. august 2003 #9 Skrevet 15. august 2003 Nytelse og glede - har vært til massasje på en kroppspleiesalong i dag...
Gjest Alive Skrevet 15. august 2003 #10 Skrevet 15. august 2003 To her òg: Sjokket over at huset jeg bydde på nådde en pris 400.000 langt over hva forsvarlig er. Skuffet fordi jeg ikke fikk det selv, det var så fint. Hus til 400.000,- ? Hvor bor du, hørtes jo superbillig ut :o SUPERGLAD :D Det er jo fredag!!!
Gjest Candyfloss Skrevet 15. august 2003 #11 Skrevet 15. august 2003 To forskjellige følelser: GLAD - fordi jeg skal se Legally Blonde 2 i dag og at det er fredag 8) TRIST - fordi jeg hadde en krangel med "gutten min" i går som vi ikke fikk helt ordnet opp i Men jeg tror nok jeg skal klare å være glad for det
Klips Skrevet 15. august 2003 #12 Skrevet 15. august 2003 Tilfreds og utilfreds. Har et deilig liv for tiden, dessverre får jeg ikke sove om natten så jeg får ikke nytt livet mitt så mye som jeg vil i dag :-?
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #13 Skrevet 15. august 2003 Svart og angstfyllt. Er jobbsøkende uten noen jobb i sikte. Selvtilliten er på bånn. Kjenner nesten ingen her jeg bor nå. Noe er riv ruskende galt i forholdet med sambo... Vi kommuniserer ikke lenger. Stram økonomi, sambo uten økonomisk sans. Fant ny lekkasje på huset vårt idag. Sykdom og dødsfall innen egen famile. Sukk.......... Vel, når man har nådd bunnen kan det bare gå en vei, oppover igjen.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 16. august 2003 #15 Skrevet 16. august 2003 Hus til 400.000,- ? Hvor bor du, hørtes jo superbillig ut :o SUPERGLAD :D Det er jo fredag!!! 400.000 over hva jeg ville bydd.... Altså hva jeg mener er forsvarlig pris. Bergen er alt annet enn billig nå om dagen. (Ikke om natten heller *tørr vitse-alarm*)
Brudulja Skrevet 16. august 2003 #16 Skrevet 16. august 2003 Satt på gulvet og hulka for en halvtime siden: mista pizzaen min oppå orkideen jeg skal gi bort ikveld, og alt fyllet lå igjen på blomsten, gulvet, veska og lommeboka (ja, leiligheten er bomba så alt ligger strødd utover). Oppgitt, frustrert... - Livet er hardt -
*Lillian* Skrevet 16. august 2003 #17 Skrevet 16. august 2003 Min sterkeste emosjon i dag har vært...... kåtskap Nu er jeg bare tilfreds Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #18 Skrevet 16. august 2003 Irritert på min samboer... han sier så mange dummmmmme ting... ærlighet skal vel ha sine grenser også, man trenger ikke gå til overføldige detaljer da et takk er på sin plass.... :evil: :evil: :evil:
murmeldyret Skrevet 16. august 2003 #19 Skrevet 16. august 2003 Frustrert fordi jeg ikke får mensen... 99% sikker ikke gravid, men aldri hatt syklusproblemer før. Også ønsker jeg vel inners inne at det første skal være sant... :-?
MarianneE Skrevet 16. august 2003 #20 Skrevet 16. august 2003 Tidligere idag var det kåthet, men det ble fort tilfredsstilt. Nå er det sløvhet. Kjennes ut som om jeg har fått en god dose med valium......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå