Gjest Shady Lady Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Personleg er eg litt manisk, og lagar nesten alltid middag til Home and Away kl.16 Har samboar, og det er nesten alltid eg som lagar middag sidan eg er heime tidlegare enn han. Faktisk så lagde eg alltid middag til kl.15.30 då eg var student og budde på hybel. Det var nemlig då Home and Away starta på den tida (Til mitt forsvar: søstra mi er lik meg på det feltet, så eg trur det er ein familiesvakhet) Då vi var mindre var vi vande med at det var middag cirka kl.12. Bestefaren vår budde hos oss og ville ha det på gamlemåten. Då vi starta på skulen vart det kl.15 istaden, medan besten fikk noko varmt kl.12. Stakkars mamma, for eit styr! I helgane varierar det veldig. Fredag og lørdag blir det gjerne god "heldemiddag" type taco, pizza, biff, lasagne osv, så då blir det gjerne i 20-tida. Kor tid et du middag og kvifor? Bur du aleine, har du familie, samboar osv? Endret 7. oktober 2009 av Shady Lady
Arkana Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Vi liker å spise sent så det blir middag en eller annen gang mellom 18 og 21. Er gift og har en gutt på 10 mnd.
juliane Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg spiser som regel en gang mellom 17.30 og 19.30, avhengig av hvor sulten jeg er oghva jeg gjør den dagen. Hvis jeg er på jobb/lesesalen er jeg aldri hjemme slik at det er naturlig å spise noe tidligere, og ikke har jeg behov for mat tidligere heller. Jeg bor alene og spiser middag foran tv-en, men spiser dere virkelig middag mens dere ser på tv når dere er to, altså?
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg spiser middag kl 17-18, med en gang jeg kommer hjem fra jobb. I helgene spiser jeg tidligere, typisk i 16-tiden. Jeg bor alene.
Montezuma Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Som oftest 16.05! Da kommer mannen hjem fra jobb; sulten og gretten! Må få seg mat før han blir til å være i hus med *lol*
Gjest Shady Lady Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg bor alene og spiser middag foran tv-en, men spiser dere virkelig middag mens dere ser på tv når dere er to, altså? Jepp. Har lest tusen plassar at dette er ein "uvane", at ein skal bruke middagstida til kvalitetstid, prate saman, nyte maten og blabla. Har til og med laga det koselig på kjøkkenbordet for at vi skal ete middag der. Men neida, gikk fort tilbake til stova og TVen gitt. Vi syns rett og slett det er herlig å slappe av foran TVen med middag etter ein lang dag begge to. Prate kan vi gjere seinare!
Helen Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Vi er en familie på seks, vi spiser middag mellom kl 16.00 og 16.30 på hverdager. Lørdag spiser vi senere sånn ca kl 18.00.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Vi lager middag sammen når begge har kommet hjem fra jobb. Vi er bare to stykker. I hverdagen pleier vi å spise rundt 16:30 - 17:00. I helgene litt senere. Og vi spiser alltid mat foran TV-en. Skikkelig dårlig vane som vi ikke klarer å kvitte oss med...
Anglofil Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Spiser gjerne middag rundt 20:15-21:00, etter at jeg har kommet hjem fra jobb. Grunnen til at det er slik, er rett og slett fordi jeg har studier først, så jobb, så vi rekker ikke å spise i mellomtiden. I helgene rundt 18:00. Mvh Yvonne Endret 7. oktober 2009 av Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Vi er heldigvis like begge to med det at når vi kommer hjem fra jobb er vi slitne, smågretne, og vil ikke prate. Så vi spiser middag mens vi slapper av foran tv'en, og er godt fornøyd med det. Vi spiser i sekstiden.
Pia Sava Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Mannen kommer hjem fra jobb i 16-tiden. Det er middagstid for oss. Sitter ved spisebordet og snakker om dagens opplevelser, og ev. hva planene for resten av dagen er (han skal som oftest jobbe litt igjen).
Fortunatus Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Vi spiser som regel rundt 5-6-7, alt ettersom.. Synes det er koselig å spise litt sent
Pia Sava Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 Synes det er koselig å spise litt sent Det gjør vi også (trenger jo mat etter 16 også), men da spiser vi noe annet... T.d. koser oss foran TV'n med litt mat.
annamaria8 Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 Vi et som regel middag 1530. Klokka 17 om vi har lange dagar. I helga har vi middag tidlegare, i staden for brødlunsj. Laurdagen blir det to middagar, fordi vi et middag 19 også.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #15 Skrevet 7. oktober 2009 Når jeg bodde hjemme hadde vi det likt som TS:) Nå spiser meg og samboer alt mellom 17-22.00. Han er vant til å spise så seint hjemmefra og ofte er vi ikke hjemme her før ca 18.00. De dagene vi er hjemme tidligere spiser vi pizzaboller o.l. med en gang vi kommer, så middag senere:) Begge er veldig kvelds-personer, får gjort mest da!
FoxyFish Skrevet 7. oktober 2009 #16 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har samboer, og her spiser vi vanligvis middag mellom 17:30 og 20:00 på hverdager. Helgedager er det ingen fasit på, da det både kan være i 14-tida og i 22-tida.
Vulpes Skrevet 7. oktober 2009 #17 Skrevet 7. oktober 2009 Det varierer veldig. Jeg bor alene, så det er kun opp til meg selv når middagen lages. Så tja, alt mellom klokka tre og klokka ti på kvelden?
Aurela Skrevet 7. oktober 2009 #18 Skrevet 7. oktober 2009 Det variere mye, mange ganger må jeg ha mat når jeg kommer hjem fra skolen, så da blir det middag, selv om tidene kan variere fra 15.00 - 20.00 evt. senere. Spiser vel egentlig når jeg er sulten, så det varierer veldig fra dag til dag, noen ganger veldig tidlig, andre ganger veldig sent.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #19 Skrevet 7. oktober 2009 Enten spiser vi i 2-3tida, det er da min samboer slutter på jobb, og om jeg jobber ettermiddag så begynner jeg 3. Så da rekker vi akkurat å spise før han kjører meg til jobb da! Rekker vi/jeg ikke middag før det, så spiser meg heller noe brødmat på jobb og lager meg noe varmt etter kl 20. Før jeg fikk denne jobben så spiste vi rundt 3-4-5 engang, etter sult og om han var sein fra jobb eller om det skjedde noe annet rundt der. mange synes vi er kjemperare som spiser så tidlig, men når man ikke har spist siden 10-12 da han har lunsj, så hvorfor i alle dager skal vi vente til kvelden? Jeg synes folk som spiser seint (som ikke har en grunn til det), er rare...
Chan.:. Skrevet 7. oktober 2009 #20 Skrevet 7. oktober 2009 Har samboer, og vi spiser middag rett etter jobb, i firetida.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå