Gå til innhold

Frekt å spise popcorn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Synes dere det er frekt å dra frem popcorn smileyen i tråded? Kommer det an på trådens innhold, i så fall, hva slags innhold synes du er greit å ikke greit?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen grunn til at det skulle være frekt??

Har ingen anelse. Jeg synes ikke det, men har bare fått ett intrykk om at noen ikke liker det, så derfor spør jeg så slipper jeg å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan (mis)brukes hvis du synes en tråd blir latterlig og ikke tar debattantene på alvor. Det sier liksom "haha, nå skal jeg sitte og se på disse tullingene prøve å krangle, og le av de teite tingene de sier som om det var en slags komedie hvor jeg sitter og godter meg med popcornet mitt."

Men du skal være ganske hårsår om du tar deg nær av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan (mis)brukes hvis du synes en tråd blir latterlig og ikke tar debattantene på alvor. Det sier liksom "haha, nå skal jeg sitte og se på disse tullingene prøve å krangle, og le av de teite tingene de sier som om det var en slags komedie hvor jeg sitter og godter meg med popcornet mitt."

Men du skal være ganske hårsår om du tar deg nær av det.

Det plager ikke meg. Jeg har lagt merke til at noen brukere legger inn en popcorn-smiley når de spent følger med på andre som krangler eller diskuterer i en tråd. Ofte er det man selv skulle sagt, allerede blitt sagt så det er jo ingen vits i å gjenta det kanskje flere har uttalt. Men man kan følge med.

Bruken av smileys kan være irriterende - særlig hoppende smileys. Synes det drar oppmerksomheten fra det brukeren skriver, mulig jeg bare trenger briller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Betyr gjerne at brukeren følger med på tråden (abonnerer på den). Men kan også bety at vedkommende lar seg underholde av den (som kinopopcorn), eller på en litt sarkastisk måte si noe sånn som: "Jo jo, jeg ser jo hva du skriver..." Men, den kan også bare indikere at vedkommende spiser snacks, om sammenhengen passer til det.

Allsidig den der. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri tenkt på popcorn-smileyen som frekk.

Min oppfatning av den er at de som bruker den følger med på tråden og at de syns det er en spennende/underholdende trå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger popcorn-smilyen, den er så søt :ler:

Synes ikke den er frekk, tenker på den som glad og fornøyd og lett til sinns ;)

Er nok en av mine favoritter ja :popcorn:

i tillegg til disse :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du skal være ganske hårsår om du tar deg nær av det.

Du sier noe..for noen er det grunn nok til å ignorere andre bruker for resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er irriterende hvis man KUN legger inn den smilyen og ikke sier noe. Ellers er jeg fornøyd så lenge dere ikke tømmer popcornet utover, sånn som de gjør på kino ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...