Gjest mo Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Vet noen om symptomer på bendelorm, og hvordan man kan få det? Er redd jeg har det, hvis man har det kan den leve inni deg i et år da?
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Du kan få det ved å spise dårlig tilberedt storfekjøtt, gjerne i utlandet vil jeg tro. Symptomer kan være magesmerter, sterk sult, avmagring. Dessuten tror jeg du vil kunne finne ledd i avføringen din. Den kan leve inni deg i mange år. Ta en tur til lege du. Om det skulle være bendelorm er det heldigvis veldig lett å behandle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå