Gå til innhold

Hva har KG gjort for deg?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har nå vært her, litt off and on (mest on) siden 1970, og koser meg hele tiden :briller:

Dorian, can you turn me om too?

-Achmed-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaada, Achmed :ler:

Hvor mye on vil du være?

dorian

Skrevet
KG har totalt forandret mitt syn på kvinner.

Nå ble jeg nysgjerrig! Hvordan forandret, da?

Skrevet

Det har vel først og fremst moret meg... :sjarmor:

Suz 8)

Skrevet

KG har latt meg bli kjent med noen fantastiske mennesker, og med det lært meg noe. Jeg lærer noe hver dag. Og jeg får selv pludre i vei uten at jeg ser gjespene... :ler: men først og fremst er dette en hobby, et koselig sted å ta en pause. Jeg diskuterer ikke så mye, for jeg tror mange er som meg selv, sier sin mening og hører ikke så mye på andre. *tar selvkritikk*

Jeg har lært at analsex er mer vanlig enn jeg trodde - og at alle andre er som meg selv, noen ganger perfekte, andre ganger ikke så perfekte, med krangling med kjæresten, oppvask som vokser og lite penger før lønning. Ikke at jeg trodde jeg var enestående, men...

Også får jeg alltid et tips eller to når det gjelder klær eller trening og innredning og enkle gjøre-det-selv ting.

I tillegg har ikke få veddemål med Tusenbenet blitt avgjort her. Og jeg får som regel rett...

Jeg har også få se bak kulissene i et nettforum som dette og lært masse av det. Ikke minst har jeg fått respekt for de som gidder, i dette tilfelle Gry. Så mye arbeid hadde jeg ikke trodd det var. Imponerende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...