Gå til innhold

Betraktninger i et hverdagsliv.


Bandena

Anbefalte innlegg

I dag regner det. Det er grusomt.

Sist det regnet så jeg en mann pille nese og putte guggen i munnen da jeg stod i et lyskryss.

Regnvær gir dårlige vibber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han satt i bilen, så jeg regner med at det knaste...

Jeg så han grave dypt og inderlig. Jeg grep meg selv i å tenke..."nei, nei, ikke gjør det!"

Også gjorde han det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et retrospektivt syn på mine dager i dette liv. Det er av historien man lærer, og det er i historien man finner de elementer som skaper ens personlighet.

Til dels kan man si at alle dagbøker er retrospektive i den grad at man tar for seg ting som har vært. Det lille man kan skrive om fremtiden er ting man planlegger, men at dette faktisk finner sted må bekreftes på nytt i et retrospektivt perspektiv av dagbokens innehaver.

Så tilbake til min dagbok og finurligheter man kan gjøre for å krydre hverdagen...

Jeg satt en gang ved siden av en mann på t-banen i London som leste avisen. Det var særdeles interessant, men også en litt bløt erfaring.

For hver side denne mannen leste i en fullstappet vogn i ettermiddagsrushet, så spyttet han på hver side. Når jeg tenker etter, så leste han grådig fort, for han bladde, spytt, spytt, bladde, spytt, spytt, bladde, spytt, spytt....

Han var sikkert ganske uenig i det som stod i reportasjene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt fuktige opplevelser på t-banen i London, men en slik som din har jeg vært heldig og blitt spart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tid tilbake satt jeg i stolen og så på tv. Det var da det fortsatt var mørkt ute. Ut av vinduet synes jeg å se noe bevegelse. Jeg tittet automatisk ut. Der ser jeg naboen løpe naken rundt i hagen. Naboen er av det mannlige kjønn, og det kunne vært interessant hvis jeg ikke visste at mannen humper løs på en annen, meget overvektig fet middelaldrende mann, og bruker fritiden på broderier, strikking og vindusvask.

Gid jeg ikke hadde snudd hodet og brent dette synet fast på netthinnen.

Det popper liksom opp ved enkelte anledninger, som da han en annen dag ringte på og spurte om jeg hadde noe ingefær, for han bakte krydderkake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En naken mann kan være ett vakkert syn, om kroppen holder en smakfull stil.

Jeg hadde nok åpnet vinduet og ropt: halla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror garantert ikke det.

Du hadde heller skrudd av lyset og gjemt hodet under en pute og sunget lalalalalala....

Tro meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag klarte jeg å trykke ut en kvise som landet på speilet med et klask. Jeg vurderte å ha den der som et trofé, men for ikke å virke galere enn det jeg alt er, så tørket jeg den bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noen år siden jeg hadde sex i friluft, og det er med delte følelser jeg må bevitne andre...

I sommer var vi ute med båten og tøffet av gårde i et stille sund i Sverige.

Rett før vi nærmet oss en enorm campingplass, så vi en del folk som gikk tur langs land. Noen strenet av gårde i kamp mot døden, mens andre nøt livet og ruslet stille bortover langs vannkanten. Kveldssolen skinte varmt og godt. Oppe på en berghylle så jeg to unge mennesker. Jenta så jeg på lang avstand, for hun hadde på seg en signalrød kjole. Da vi kjørte opp på siden hadde hun krøpet opp i fanget av kjæresten, og det de gjorde var ikke så vanskelig å gjenkjenne.

De var ikke mer en 20-30 meter fra oss i luftlinje og litt opp. De roet seg da vi var nærme dem. Jeg satt i baugen på båten med barna. Synd, i grunnen, at de små var til stede, for ellers kunne jeg ha ropt noe passende til paret der oppe:

"Kom igjen da! Hva stopper dere for?"

Hadde vært festlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hipp hurraaa...besøk i dagboken!

Ja, dobesøk og forstoppelse...

Forstoppelse har jeg så og si aldri, men jeg har til stadighet deilig og kremet konsistens på mine overflødigheter.

I dag kjente jeg et deilig press mot endetarmen og alt kom ut i en "proff".

*kjekt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...