Gå til innhold

Manglende koppholder

Gjest Renault

Anbefalte innlegg

Gjest Renault

Heisann.

Jeg trenger noen tips og råd her.

Har akkurat kjøpt meg ny bil, en Renault Megane Scenic (1998), som ikke kom med koppholder, for å si det sånn.. :kaffekopp:

Bilen har svært dårlig med oppbevaringsplass foran, både med tanke på hanskerom, sidelommer osv. Det er heller ingen bokser, "skåler" e.l mellom setene, eller under cd-spilleren.

Jeg kjøpte en koppholder på Biltema, en enkel sak i plas for å henge hvor det skulle være aktuelt, men jeg har ikke noe sted å henge den!

Så nå må dere komme med tips til hvordan jeg skal løse problemet mitt. I dag satte jeg kaffekoppen på gulvet, men den velta jo hver gang jeg bremsa... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest også renault-eier
Heisann.

Jeg trenger noen tips og råd her.

Har akkurat kjøpt meg ny bil, en Renault Megane Scenic (1998), som ikke kom med koppholder, for å si det sånn.. :kaffekopp:

Bilen har svært dårlig med oppbevaringsplass foran, både med tanke på hanskerom, sidelommer osv. Det er heller ingen bokser, "skåler" e.l mellom setene, eller under cd-spilleren.

Jeg kjøpte en koppholder på Biltema, en enkel sak i plas for å henge hvor det skulle være aktuelt, men jeg har ikke noe sted å henge den!

Så nå må dere komme med tips til hvordan jeg skal løse problemet mitt. I dag satte jeg kaffekoppen på gulvet, men den velta jo hver gang jeg bremsa... :fnise:

Her er et interiørbilde fra en Scenic, funnet på Finn.no.

Den ser utrolig "rund" ut inni, så det beste er trolig å feste koppholderen oppå dashbordet slik denne bileieren har gjort.

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode..._-932976773.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, ja! Tusen takk. Det var smart :goodbye:

Vet du hvor jeg kan få tak i en sånn? Og om den virkelig er holdbar, så koppen ikke faller ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, ja! Tusen takk. Det var smart :goodbye:

Vet du hvor jeg kan få tak i en sånn? Og om den virkelig er holdbar, så koppen ikke faller ut?

De har vel noe lignende på Biltema :P Ellers kan du jo kjøpe en kaffekopp fra Statoil. Den koster 129,- og det har du spart inn på under 10 kaffekopper hos Statoil. Det følger ikke med koppholder, du må spørre om å få en i kassen - aner ikke hvorfor det er sånn.

http://www.statoil.no/FrontServlet?s=sdh&a...;viewid=2039474

Endret av Max Magnus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell
De har vel noe lignende på Biltema :P Ellers kan du jo kjøpe en kaffekopp fra Statoil. Den koster 129,- og det har du spart inn på under 10 kaffekopper hos Statoil. Det følger ikke med koppholder, du må spørre om å få en i kassen - aner ikke hvorfor det er sånn.

http://www.statoil.no/FrontServlet?s=sdh&a...;viewid=2039474

Sånne koppholdere følger ofte med når man kjøper termokopp med lokk. Jeg har fått en hel del reklamekopper av denne typen gjennom årene, og de aller fleste av dem har hatt medfølgende koppholder av den typen som vises på bildet.

I og med at mange kjøper Statoilkopp år etter år, har de ikke behov for, eller plass til, en ny koppholder hvert år. Derfor er det i alle fall en hel del avfall spart ved å dele dem ut kun på forespørsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...