Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke navn, bare beskrivelse av hva som er i den.

Havregryn, noen andre gryn også (grønne... hmm, litt større brune flak etc),

Tørket frukt (aprikos og papaya i små biter), tørket banan, små puffede ris, deilige deilige rosiner. ;)

Jeg vet ikke om denne er selvkomponert eller hva det er. Men den er veldig god! (Får den servert bare)

Finnes det noe som er omtrent eksakt likt dette her?

Hvis ikke, finnes det en blanding med "basiskorn" ubearbeidet? (Som 4korn... men det ene kornet der liker jeg ikke. Det lange tynne... Blir for hardt i tennene.)

De puffede risene er egentlig ikke noe interessant. Jeg er ute etter rosiner først og fremst, kanskje noen få flak banan (det er ikke spesielt sunt), ei heller tørket frukt i større mengder. Men _litt_. Bruker Biola eller laktoseredusert melk på. Det er søtt nok fra før, så trenger ikke noe ekstra.

Fersk frukt er jeg ikke så fan av med mindre det er på varm grøt.

Uansett: Finnes den "pakken" over her ferdigpakket og i hyllene? Jeg har ikke tid eller penger til å kjøpe en pose mel og gryn av hver sort for å lage den hjemme, så bedre med noe ferdig jeg eventuelt kan erstatte eller fjerne noe i.

Er helt på müslikjøret eller lang tids avholdenhet!

Og for de som syns melk er kjedelig, så smaker den laktosereduserte litt søtere uten at det er tilsatt noe ekstra. Pga. spaltingen av melken. Jeg er ikke glad i melk, men den laktosereduserte er et hav av forskjell. Den laktosefrie smaker kjedelig igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det hoeres ut som en av Axa sine kornblandinger. Men du, det tar ikke mye tid aa slenge i hop sin egen kornblanding heller. ;) Lag en stor porsjon saa har du frokost i mange uker. Kjoep for eksempel Axas firkornblanding og tilsett det du maatte oenske av frukt, noetter o.l. Jeg vil tippe det blir billigere i lengden ogsaa.

Endret av MooCow

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...