Gå til innhold

Horoskop


Bergensjentn

Anbefalte innlegg

Hei! :gjeiper:

Er det flere der ute som er like ivrig på horoskop som meg? Jeg er skytte, og det som står om skyttekvinnen passer skremmende godt!! Jeg passer overhodet ikke til beskrivelsen når det gjelder andre stjernetegn... Ønsker gjerne å høre meninger om andre som er like interessert i dette som meg :)

Hilsen Bergensjentn :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_mia_*

Jeg er også veldig fascinert av dette :)

Bestilte et spesiallaget horoskop en gang, jeg og min mor! Vi er begge er født i samme tegn.

Men selv om vi har tegnet til felles, sto det så mye forskjellig som passet på hver av oss at det var faktisk veldig interessant! :)

Ellers må jeg si at både familiemedlemmer, personer jeg har vært sammens med osv passer tegnene sine veldig godt. Tror ikke det er tilfeldig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leser dagshoroskop hver dag og det har stemt skremmende mange ganger, men også tatt feil en del og!

så leser jeg ukes og månedshoroskop også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

Takk for svar, artig å prate med andre som også facineres av dette! Jeg er helt enig med deg, jeg tror nok ikke dette er tilfeldig heller. :)

En venninne av meg som er i jomfruen, sa at hun overhodet ikke passet i dette tegnet.. men jeg som er venninen hennes og kommer utenfra ser at hun har veldig mange likhetstrekk med dette tegnet. :ler::) Jeg har selv en samboer som er født i løve, og begge er ildtegn. Han og passer veldig godt i dette tegnet.

Jeg har aldri bestilt personlig horoskop, men har veldig lyst! :) Jeg har kun lest bøker om det, veldig interessant! :)

Koster det mye med spesiallaget horoskop?

:)

Endret av Bergensjentn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pleier å lese dagshoroskop og månedshoroskop. Det er ikke alltid det passer like bra nei, og noenganger er skrives det på en utrolig dramatisk måte!

Endret av Bergensjentn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukebladhoroskop tror jeg ikke på overhodet. Det stemmer sjelden, bortsett fra når det er så generelt at det kan gjelde absolutt alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Men mere interessert før. Jeg syns heller ikke jeg passer i stjernetegnet jomfruen, men jeg har ascendant i skytten og disse tegnene er jo nesten som svart og hvitt, så jeg tror det kan har noe med saken å gjøre:)

Skjekk ut astro.com, der finner man ascendanten og får masse gratis å lese på! Kjempe intressangt! Kan skrive inn partneren også :jepp:

Når jeg møter en gutt er det noe av det første jeg tenker på:P hihi. :fnise: Det rare er at jeg har hatt 3 seriøse forhold og alle disse er født i jomfruen! weird(!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Væren_*

Jeg er vel mer interessert i astrologi enn horoskoper. Er en erkevær! Og synes det er kjempegøy å lese om de forskjellige tegnene og sammenlikne med kjentfolk. F.eks. er kjæresten min en jomfru, og i en bok som heter "Kjærlighet og stjernetegn"(tror jeg hvertfall) så stod det et par sider om et evt. forhold mellom en vær og en jomfru. Jeg satt og gapte mens jeg leste! Det stemte så utrolig bra, og jeg føler også at det hjalp meg å forstå ham bedre. Det stod også ganske mye bra om sexlivet oss i mellom;)

Men når vi først er inne på horoskoper, så sjekket jeg ut årshoroskopet mitt her inne på KG. Det stemte så til de grader!

http://www.kvinneguiden.no/artikler/aarshoroskop_2009/67096

Jeg kommer ikke inn på væren akkurat nå :kjefte: Men det stod hvertfall når kjærligheten kom til å blomstre (det stemte), når det ble konflikter med en leder på jobben (stemte det også), når det ble karriereendring (stemte det og gitt!), og et par andre småting.

MEN det stod også at jeg kom til å bli gravid mot slutten av året, og skal jeg gjøre mitt beste for at IKKE skjer! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cipheria
Hei! :gjeiper:

Er det flere der ute som er like ivrig på horoskop som meg? Jeg er skytte, og det som står om skyttekvinnen passer skremmende godt!! Jeg passer overhodet ikke til beskrivelsen når det gjelder andre stjernetegn... Ønsker gjerne å høre meninger om andre som er like interessert i dette som meg :)

Du er ikkje skytten, du er steinbukk.

Sidan dei laga horoskopet, har jorda rotert. Poenget var at ein er det stjerneteiknet sola står opp i når ein blir fødd. Men sidan jorda roterer etterkvart som tida går, står sola no opp i steinbukken på deg, ikkje skytten. Alle stjerneteikna er forskyvd med 1. Men dette driter tydelegvis astrologane i. Om 2000 år ville du ha vore fiskane.

Uansett, dei generelle beskrivelsane som horoskopa gir passar på alle. Meir eller mindre.

Endret av Cipheria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fasinert av horiskop :jepp:

Jeg er skorpion og det passer meg perfekt! Virker som dags og måneds horiskopene veldig ofte tar riktig. Men tror jeg lever litt i eventyrverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hørt at det er et 13 stjernetegn?Skjønte ikkje helt det der eg. Mystisk!

Endret av Bergensjentn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cipheria

Her er ein liten filmsnutt som forklarar poenget->

Nei, der er berre 12 teikn. Men alle er blitt forskyvd med ein.

Det er ingen her som er det stjerneteiknet dei trur dei er. Syns de ikkje det er litt merkeleg at beskrivelsen passar så godt når det er feil stjerneteikn? Kanskje det har noko med at beskrivelsane er så generelle at dei passar folk flest?

er ein som gav fleire personar ein personleg beskrivelse.

Dagens tips: Still kritiske spørsmål ved tilværelsen, ikkje ta slike ting for gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er registrert på en dating side, og etter jeg leste denne tråden sjekket jeg for moro skyld ut stjernetegnene til de jeg virkelig har fått god kontakt med, og det viste seg at "alle" de seks gutta (ut av en god del fler :P ) er samme tegn :P

Hmmm... Tilfeldig eller ikke!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...