Gå til innhold

Skjørtet fast i ryggsekken


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

I dag så jeg ei jente som hadde klart å satt bakdelen av skjørtet fast i ryggsekken så alle så jo rumpa hennes.

Hvordan hadde du reagert om det var du som så det? Hadde du sagt i fra eller latt det være?

Og hvis det var du som var jenta, hadde du ønsket at folk sa i fra eller overså det og hvordan ville du reagert om noen sa i fra til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag så jeg ei jente som hadde klart å satt bakdelen av skjørtet fast i ryggsekken så alle så jo rumpa hennes.

Hvordan hadde du reagert om det var du som så det? Hadde du sagt i fra eller latt det være?

Og hvis det var du som var jenta, hadde du ønsket at folk sa i fra eller overså det og hvordan ville du reagert om noen sa i fra til deg?

Hadde sagt ifra. :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også det idag, tenkte veldig på om jeg skulle si ifra eller ikke. Heldigvis begynte hun å å dra det litt ned etterhvert. Hadde det vært meg ville jeg likt at noen sa ifra, så litt sur på meg selv som ikke sa ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt i fra. Jeg er en sånn som sier til fremmede at du har dopapir under skoen, edderkopp i håret, lekk kaffekopp-lokk. Ikke at jeg skanner alle med falkeblikk, og løper etter dem da :fnise:

Jeg hadde villet at noen hadde sagt fra hvis det var meg.

Endret av Ella_Grey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er rimelig ondskapsfullt hvis man ikke sier fra til noen at hele rumpa deres synes! Jeg forteller nok ikke sidemannen på bussen at han har salat i tenna, men i tilfeller som dette er det jo ingen tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Langt mot Nord

Hadde sagt fra m.m. dette var gjort med vilje for å få oppmerksonhet, da er det ingen vits å si i fra, forklare at alle mobiltelefoner har kamera, MMS, internet, caching osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde helt klart sagt fra. Det synes jeg alle bør gjøre, og jeg tror de aller, aller fleste blir glad hvis man gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde villet vite det selv, hvertfall.

Hadde jo funnet det ut før eller siden uansett. Man veit aldri når man kan møte på Jose Mourinho, kjipt om det skulle skje med skjørtet i ryggsekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier alltid i fra om slike ting. Jeg hadde ønsket det hvis det var meg det gjaldt og derfor gjør jeg det for andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde villet vite det selv, hvertfall.

Hadde jo funnet det ut før eller siden uansett. Man veit aldri når man kan møte på Jose Mourinho, kjipt om det skulle skje med skjørtet i ryggsekken.

Tenk om du møter han med skjørtet slik det skal være, mens han tenker: "Shit, tenk om eg kunne sett litt under skjørtet på hu der da" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattvette

Slem som eg er hadde eg nok ledd litt først, men sagt ifra selvfølgelig. Med mindre det var ei eg overhodet ikkje likte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om du møter han med skjørtet slik det skal være, mens han tenker: "Shit, tenk om eg kunne sett litt under skjørtet på hu der da" ;)

Jeg tror ikke Jose er slik. Han er en gentleman i alt han foretar seg. Jeg hadde likevel gjort det klart at om han ønsket det ville jeg lettet på skjørtet, eventuelt brent det - om han ville.

Jeg hadde sagt i fra! Jeg sa til sjefen min at han hadde snørr som hang ut av nesa!

Ha ha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville helt klart sagt ifra og hadde også ønsket at noen ville sagt det samme til meg.

Bortsett fra det, så får jeg noia hvis noen tar et lite hår fra skulderen min. Men det er jo forskjell på å barbere seg og skjære huet av seg, som kjent.

Dette var litt for grovt til å passere. Stakkars jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Transemann 35

Klart en sier fra. Kjolen min hadde hengte seg opp bak en gang og jeg gikk ca 500 meter i Oslo sentrum før ei jente sa det til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fropessor Snurre

Ville nok ha sagt ifra om noe sånt. Det var én gang jeg ikke gjorde det da. Jeg så to jenter som var på GlassMagasinet og den ene hadde en usedvanlig trang olabukse som hadde revnet i baken så den rosa underbuksen hun hadde på var synlig. Jeg vurderte å si ifra, men tenkte at det kunne jo faktisk være at hun var klar over det siden det var midt på vinteren og man vil jo kjenne hvis det er kjempekaldt på baken.

I etterkant tenkte jeg jo at jeg burde ha sagt noe. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...