Gå til innhold

Lucid dreaming , Hvem opplever dette?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pia_*
Er det noen av dere som plutselig kan få bilder poppende opp i sånn brøkdelen av et sekund, og så forsvinne igjen?

Ikke bare når dere sover?

Jeg får sånn innimellom!

Plutselig popper det opp et annsikt i "skrekkfilm-stil!" Ikke samme annsikt hver gang, men det er alltid stygge, fæle, forvrengte annsikter.. Som forsvinner med en gang igjen, men jeg husker jo hvordan de så ut..

Vanskelig å forkare..

Tror de dukker opp når hjernen går inn i hvilemodus eller noe :fnise: Kan være når jeg sitter i sofaen og ser på tv, rett før jeg sovner, har hendt når jeg kjører bil.. *kremte* :fnise:

*Popp*stygt bilde*popp* borte igjen* :gjeiper:

Vet jeg høres helt fjern ut nå.. :gjeiper:

Får ofte sånne ukoselige bilder i hodet før jeg sovner.

Tror det er en kronisk psykisk skade etter å ha sett for mye skumle filmer i for ung alder. Sluttet å se på sånt for flere år siden, men blir ikke kvitt det.

Husker jeg noen få ganger kunne få sånn i våken tilstand når jeg var yngre, tenåra. Men det har jeg ikke opplevd på maaange år.

Er du gal, er du hvertfall ikke den eneste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det ofte, tror det er et tegn på at jeg har urolig og generelt dårlig søvn. Jeg husker en av de første gangene jeg var klar over at jeg drømte, jeg drømte at jeg skulle reise på besøk til en kompis jeg aldri hadde vært hos før og ikke ante hvor bodde. Jeg satte meg på en buss og hoppet av bussen nøyaktig utenfor kompisens hus. Da slo det meg at jeg jo aldri hadde vært hos denne personen før, det var umulig at jeg kunne havne på riktig adresse på første forsøk. Da var jeg 100% klar over at det måtte være en drøm. Man kan hvertfall ikke beskylde meg for ikke å tenke logisk!

Jeg opplever det stadig vekk nå for tiden også, men på en litt annen måte. Det jeg vanligvis drømmer nå er at jeg ligger i sengen og skal våkne fordi det er et eller annet jeg må gjøre, men jeg er helt lammet og ikke minst helt blind siden jeg ikke klarer å åpne øynene mine. Oftere og oftere pleier jeg å bryte opp øynene med hendene mine i søvne, ganske ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...