*Joyce* Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #21 Skrevet 26. desember 2009 Da er uggs bedre syns jeg. Ulekre de også, men myyye finere likevel. Det verste med sorel er nesten fargen. Har kun sett de i sånn tofarget lysebrun og svart. Syns de er så grusomme at jeg ikke engang ville ridd på treningstur i skauen med hestene mine i de. Men da foreslår jeg at du lar være å bruke dem, og så får de av oss som ikke synes det gjør noe å gå med mindre vakre støvler en gang i blant bruke dem som vi vil?
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #22 Skrevet 26. desember 2009 Da er uggs bedre syns jeg. Ulekre de også, men myyye finere likevel. Det verste med sorel er nesten fargen. Har kun sett de i sånn tofarget lysebrun og svart. Syns de er så grusomme at jeg ikke engang ville ridd på treningstur i skauen med hestene mine i de. Ugg er jo egentlig australske strandsko som ikke tåler vann, så det blir ikke helt det samme. Det finnes faktisk noen av oss som driter i om skoen er fine så lenge vi holder oss varme. For øvrig finnes det mange sko som ligner Sorel. Har selv Kamik og Columbia, de finnes i andre farger og kan brukes når gradestokken kryper godt under null.
Gjest Borghild Skrevet 26. desember 2009 #23 Skrevet 26. desember 2009 Men uggs er også varme når det er -20 og snø. Bruk dem på fest også for min del, dere må gjerne få lov til det. Men dette er jo et diskusjonsforum, så må da få lov å si hva man mener.
Gjest Borghild Skrevet 26. desember 2009 #24 Skrevet 26. desember 2009 (endret) Jeg har disse og de er helt fantastiske!! Varme og gode. Sitter godt på foten, og er lette. Jeg elsker dem! :rødme: De var ihvertfall bedre enn de standard gulbrune og svarte kjerringskoene. Nå får jeg vel kjeft igjen av visse personer, så er vel best å sniiiiike seg saaaaakte ut... Ellers blir det vel svålk. Endret 27. desember 2009 av Borghild
Kosemose Skrevet 26. desember 2009 #25 Skrevet 26. desember 2009 (endret) Da er uggs bedre syns jeg. Ulekre de også, men myyye finere likevel. Det verste med sorel er nesten fargen. Har kun sett de i sånn tofarget lysebrun og svart. Syns de er så grusomme at jeg ikke engang ville ridd på treningstur i skauen med hestene mine i de. UGGS? Det blir jo noe ganske annet... Tviler egentlig på at du har noe kjennskap til Sorelsko jeg, siden du sidestiller anvendeligheten med UGGS. Sorel er vanntett. Ang farge, mine er i lys, lys beige, nesten hvite. De er faktisk ganske pene og ikke sånn gul-brune som du kanskje tenker på. Tror forøvrig ikke de er noe særlig til ridesko men når det er sagt så gir vel hesten din en lang f. i hva du har på bena så lenge du er varm og komfortabel... Eksempel på sorel i fine farger Endret 26. desember 2009 av Kosemose
Gjest Borghild Skrevet 26. desember 2009 #26 Skrevet 26. desember 2009 Det var bare et eksempel da. Men det regner ikke i 20 blå og JEG ville valgt uggs fremfor sorel i kaldt vær. I regn ville jeg selvsagt brukt noe annet igjen. Og jo mange rir i sorel. Selvom jeg personlig foretrekker vanlige varme vinterridesko.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #27 Skrevet 26. desember 2009 Det må da være mulig å finne sko som både er varme og ser bra ut. For de der er bare jævlige.
Snasen Skrevet 27. desember 2009 #28 Skrevet 27. desember 2009 Dette er de styggeste skoene jeg har sett Ser ut som to svære legoklosser på bena. Hadde jeg hatt valget mellom disse, og å gå barføtt er det ikke vanskelig å si hva jeg hadde valgt...
Kosemose Skrevet 27. desember 2009 #29 Skrevet 27. desember 2009 Dette er de styggeste skoene jeg har sett Ser ut som to svære legoklosser på bena. Hadde jeg hatt valget mellom disse, og å gå barføtt er det ikke vanskelig å si hva jeg hadde valgt... Du hadde vel valgt legoklossene håper jeg. Hvis ikke er du mer forfengelig enn hva som er sunt for deg
Snasen Skrevet 27. desember 2009 #30 Skrevet 27. desember 2009 Du hadde vel valgt legoklossene håper jeg. Hvis ikke er du mer forfengelig enn hva som er sunt for deg Nei. Hadde gått barbent.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 27. desember 2009 #31 Skrevet 27. desember 2009 Det må da være mulig å finne sko som både er varme og ser bra ut. For de der er bare jævlige. Sorel er iallefall ingen av delene. Jeg kjøpte et par for å bruke på jobb(jobber i barnehage, så det blir mye uteværing) siden alle sa at Sorel var så fantastiske. Jeg har aldri vært så kald på beina i hele mitt liv. Mine forrige vintersko til 198kr fra Sparkjøp holdt mye bedre på varmen enn de istappene der.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #32 Skrevet 27. desember 2009 Nei. Hadde gått barbent. Trodde man sluttet å være så teit når man var ferdig med barnskolen... Hadde du valgt å gå barbent ute i 20 kuldegrader fremfor å gå med sorel sko, er du rett og slett utrolig tett i hodet. Tror du folk hadde sett rarest på deg om du hadde hatt gode varme sko, eller om du hadde gått barbent?
Gjest Borghild Skrevet 27. desember 2009 #33 Skrevet 27. desember 2009 Enig med snasen. De skoene er virkelig grusomme! Jeg og ville heller gått barbent enn med noe sånt på beina. Nå blir det vel kjeft igjen av visse brukere tenker jeg. Kjerringer som ikke tåler å bli motsagt. Og dette er et MOTEFORUM for faen! Klær, sko og MOTE! Må være lov å si meninga si uten å få juling.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #34 Skrevet 27. desember 2009 Enig med snasen. De skoene er virkelig grusomme! Jeg og ville heller gått barbent enn med noe sånt på beina. Nå blir det vel kjeft igjen av visse brukere tenker jeg. Kjerringer som ikke tåler å bli motsagt. Og dette er et MOTEFORUM for faen! Klær, sko og MOTE! Må være lov å si meninga si uten å få juling. Greit nok at de ikke er pene, men om man hadde valget mellom å gå med de, eller å gå barbent i 20 kuldegrader, er du passe fjortiss om du påstår at du heller ville ha gått barbent... Hva hadde skjedd om du hadde tatt på deg et par stygge sko mener du? Bortsett fra at du hadde holdt deg varm på bena?
Draum Skrevet 27. desember 2009 #35 Skrevet 27. desember 2009 Og UGGS skal liksom være penere? Jeg er glad jeg er såpass voksen at heller går i stygge sko enn frostskader på føttene. Sånne uttalelser kan jo bare ikke komme fra andre enn noen som har hatt alt de trenger til en hver tid hele livet og helst litt eksta.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #36 Skrevet 27. desember 2009 Og UGGS skal liksom være penere? Jeg er glad jeg er såpass voksen at heller går i stygge sko enn frostskader på føttene. Sånne uttalelser kan jo bare ikke komme fra andre enn noen som har hatt alt de trenger til en hver tid hele livet og helst litt eksta. ENIG! Uggs er dette tiårets buffalosko, om ti år kommer alle de som gikk mann av huse for å skaffe disse til å gremmes... Og om man heller fyser på bena enn å gå med stygge sko (ihvertfall til hverdags) så er man ærlig talt skikkelig snobbete.
Gjest Borghild Skrevet 27. desember 2009 #37 Skrevet 27. desember 2009 *klaske panne* HERREGUUUUUD; JESUS OG MARIA!!!!! Får man ikke lov å si meninga si engang nå? Hva faen skal man med diskusjonsforum om man ikke skal få si meninga si???? Og tenk ja JEG SYNS FAKTISK UGGS SER BEDRE UT ENN SOREL SELV OM UGGS OG ER STYGGE!!! Helst vil jeg ha noen elegante støvletter med høy hel OG varmt for, men det er ikke det enkleste å finne. Og igjen, dette er et MOTEFORUM og man må da få si meninga si. Spør dere meg hører ikke en tråd om sorel hjemme her i det hele tatt! Burde være på "Kjerringer og kjerringting", eventuelt barn og familie. MIIIIIIN MENING!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #39 Skrevet 27. desember 2009 Og igjen, dette er et MOTEFORUM og man må da få si meninga si. Må få minne om at dette er klær, sko OG mote. Vil tro at det er greit og snakke om stygge klær og sko i tillegg til mote. Forøvrig var ikke spørsmålet i tråden hva man syns om utseende på Sorel-sko. Jeg synes noen modeller er fine. Fy meg, burde vel vært steinet...
Gjest Borghild Skrevet 27. desember 2009 #40 Skrevet 27. desember 2009 Klart dere skal få digge de skoene. Driter da i det jeg. Trenger da ikke bli så sure for det. Begynner å skjønne hvorfor jeg tok en laaang pause fra kjerringguiden for en tid tilbake. Dra på byen i sorelsko dere, ser så bra ut så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå