Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Har et hull i en jeksel jeg må få ordnet. Det er "lukket inne" (altså et hull inne i tannen, med et "lokk" over), og gjør ikke vondt. Tannlegen anslo det til å koste rundt 3-400 kr. Men jeg glemte å spørre hvor leng tid det tar. Noen som kan gi et omtrentlig overslag?
Gjest Spinell Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Ikke enkelt å gi fasitsvar på, men de gangene jeg har vært hos tannlege for å borre har jeg som regel vært inne i 15 - 30 minutter. Hvis du ikke trenger bedøvelse kan du sikkert trekke fra etpar minutter (jeg er pysete ).
Gjest TS Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Fikk anslått 50 min nå via telefon. Får håpe det ikke stemmer, eller at jeg blir mer opplagt litt snart.
Andale Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg borret i en jeksel i går (et hull som var kommet under en fylling). Det tok ca 50 min, så tror den tiden du har fått stemmer ganske bra.
Gjest Spinell Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Oj, jeg må ha en ekstremt effektiv tannlege
Gjest TS Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Skulle tro det tar lengre tid når det er under en fylling? Den må da fjernes, og nytt legges i. Her er det kun å åpne opp inn til hullet og frese ut derfra. Skal bli interessant å se.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå