Gå til innhold

Halloweensnacks

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei du som leser dette!

Kom til å tenke på Halloween som er i slutten av denne måneden (ja, har litt for lite å gjøre på jobben)... Har du tips/ideer til hjemmelaget halloweensnacks som kan glede ei jente på 8 år?

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du servere som mat?

Når vi har hatt halloweenparty har vi funnet helt vanlig halloween godteri. Vi har også hatt skiver som vi har skjært ut som spøkelser og bakt muffins med hvit glasur, pyntet med svart "spindelsvev" og edderkopper.Du kan lage det av f.eks. lakris:) Vi har også servert chips o.l. i litt skumle boller.

Vi dekker bordet med svart fløyelsduk og henger bomull med edderkopper i lysekroner, vinduer og slenger litt på duken. Har det nokså mørkt i rommet.

Har hatt selskap for lillesøsteren min i snart ti år:)

Skrevet
Når vi har hatt halloweenparty har vi funnet helt vanlig halloween godteri. Vi har også hatt skiver som vi har skjært ut som spøkelser og bakt muffins med hvit glasur, pyntet med svart "spindelsvev" og edderkopper.Du kan lage det av f.eks. lakris:) Vi har også servert chips o.l. i litt skumle boller.

Takk for gode forslag! :smilyblomst:

Skal ikke se bort i fra at det står noen ufyselige og ekle muffins på bordet den 31. :fnise:

Skrevet

Hei, jeg så en oppskrift på nettet på grå marengs. Jeg vet ikke helt hvor populært margens er hos barn, men de så veldig kule ut. Oppskrifter er som her bare uten chili og med noen dråper sort konditorfarge. Det går jo ann å lage noen røde også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...