nissejenta Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Noen som bruker cerazette her og som vil dele erfaringer? Har de påvirket sexlysten eller humøret? Eller har du fått andre bivirkninger? Hva er positivt og hva er negativt med denne p-pillen? Har nettopp begynt og er spent på hvordan det vil gå. Har mistet sexlysten og blitt humørsyk av tidligere p-piller, så er redd jeg skal få de samme bivirkningene av disse. Men det er mange år siden jeg brukte p-piller sist, og disse inneholder jo ikke østrogen, så håper dette går bedre
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har fått uendelig mensen siden jeg begynte ..... Har blødd i 2 uker sammenhengende, hatt noen dager pause, og nå har jeg begynt å spotte igjen...... hurra.. Men sexlysten har ikke tapt seg så mye og humøret er fortsatt som før
Gjest Iah Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Det er mange tråder om Cerazette her. Link. Personlig kommer jeg aldri til å bruke Cerazette igjen. Min opplevelse var ikke positiv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå