Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 jeg elsker å ta badstu etter treningen, og gjør det flere ganger i uka. Jeg har en sjelden gang herpesutbrudd, og lurer da på om jeg skal droppe badstua? Jeg sitter jo alltid på håndkle..... Noen som VET om jeg kan smitte andre på denne måten?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg Vet ikke om det kan smitte men jeg syns du skal droppe badstu under herpes utbrudd selv om du sitter på håndkle i og med at det er snakk om kontaktsmitte.
Teriyaki Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg Vet ikke om det kan smitte men jeg syns du skal droppe badstu under herpes utbrudd selv om du sitter på håndkle i og med at det er snakk om kontaktsmitte. Enig. Herpes er såpass kjipt å få. Jeg har viruset i kroppen, men fikk kun det første utbruddet, men det var kraftig og VONDT, og ikke noe man vil rissikere å påføre andre.
nissejenta Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Tviler veldig på at det kan smitte når du sitter på et håndkle. For sikkerhetsskyld kan du jo legge det dobbelt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå