Gjest ts Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Jeg lager en ny tråd på dette, siden det fins så mange glemt p-pille-tråder her inne, som jeg ikke orker gå igjennom. Jeg er på siste uke i p-pillebrettet, i går glemte jeg å ta pilla, og i dag fikk jeg mensen, som jeg egentlig skulle fått på fredag etter siste rosa pille på onsdag. Skal jeg hoppe rett på de hvite pillene eller ta de to siste rosa? Noen som vet? Disse pilletingene forvirrer meg :-)
Teriyaki Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Når det bare er to rosa igjen, så ville jeg bare tatt dem, men de gangene det der har skjedd og det er veldig mange piller igjen, så pleier jeg å slutte på brettet. Tar forøvrig aldri de hvite. Klarer å huske når jeg skal ta første pille på brettet igjen, så da synes jeg det er bedre ikke svelge de hormonfrie sukkerpillene. Men nå snakket jeg utifra at det er vanlig mellomblødning, og ikke det at man glemte en pille som gjorde at mensen kom. Det tar noen dager for min del å få mensen etter siste pille. Jeg tok siste pille på fredag, og har enda ikke fått mensen. Kjent murringer, så den kommer nok i morgen tror jeg. Ganske greit å ha det sånn at man tar siste pille på en fredag, for da har jeg nemlig aldri mensen i helgene. Endret 5. oktober 2009 av Teriyaki
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå