Gå til innhold

Han er syk, lovte ringe - nr utenlandsopplysningen?


Gjest Bekymret

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret

En venn av meg lovte ringe mellom kl. 19 - 20 i kveld. Han er veldig syk og nå svarer han ikke på telefonen. Han har heller ikke ringt. Jeg vet at han er hjemme, i alle fall ville han gitt beskjed om han dro bort og ingen har hørt noe fra han i dag. Jeg har prøvd å ringe en nabo av han, men jeg har ikke mobilnummeret hennes. Jeg er veldig bekymret nå for det er ikke likt han å glemme å ringe eller gi beskjed, og som sagt er han alvorlig syk. Hvordan skal jeg få tak i mobilnummeret til naboen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg orket ikke vente her så jeg googlet og traff blink. Det er innenfor Norden. Jeg fikk tak i naboen som er hos kjæresten sin nå fire mil unna der han bor, men hun skulle få en til å gå og ringe på hos min venn.

Edit; mens jeg skrev, har min venn gitt lyd fra seg overfor andre venner og påstår han har prøvd å ringe meg, men ikke kommer igjennom telefonen fordi han ringte feil nummer. Han tror han kan mitt nummer utenat, noe han tydeligvis har stresset litt med. Han er på besøk litt utenfor byen der han bor hos en venninne par dager. Det er bra, for snart hadde jeg satt himmel og jord i bevegelse og noen hadde brutt opp låsen på døra hans og da hadde han blitt blid. Han er nemlig alvorlig syk, men har litt bedre perioder i blant. Han har oppgitt meg som en av to nærmeste pårørende og jeg ble alvorlig bekymret. Men det endte jo bra da heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...