ungjente90 Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Hei=) Jeg er ei jente på 19 år som er veldig ufornøyd med puppene mine.. De begynte å utvikle seg i 14 årsalderen, men bruker bare 75a i bh-str :S Puppene mine fyller en hånd og litt mer enn det, men de er fortsatt veldig små synes jeg=/ Og når jeg ligger på ryggen, så blir de liksom litt flate (?). Synes det er ett stort problem at de er så små, da det å finne fine klær og egentlig klær generelt er vanskelig. De sitter ikke noe fint. =/ Lurer på om det er noen her som har tatt silikon som 19-20 åringer? Hvilke erfaringer har dere med det? Må puppene være ferdig utvikle før man tar silikon? kjenner legen på puppene mine for å kjenne om de er ferdig utviklet? Har en del spml om dette, men starter med noen=) Jeg vil ta det fordi jeg er misfornøyd med å ha små pupper, føler meg ikke særlig kvinnelig og synes det er vanskelig å finne klær.
Eplefe Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 En i klassen min (VG3 STUSP) tok silikon forrige uke, og hun er et år yngre enn meg. Rakk med andre ord akkurat å bli atten før time til silikon ble booket. Hun kler dem veldig bra. 8D Jenter er generelt ferdig i puberteten og dermed med puppeutvikling mellom 16-18 årsalderen, senere enn det er VELDIG unormalt.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Å putte silikon i brystene så ung som du er, og før du har fått barn, er ikke lurt. Jeg er nå ei gammal mægge, men den gangen jeg var 19 hadde jeg 80B. Så ble jeg gravid med mitt første barn når jeg var 22, og i svangerskapet gikk jeg opp til en 85H... Pamela var misunnelig for å si det slik. Etterpå krøp de sammen igjen, men forble større enn de var før barnet. Nå har jeg fire barn og det samme skjedde i alle svangerskap. puppene sprengte skalaen for alle normale størrelser. Og så krøp de sammen igjen. Jeg vurderer et lite løft nå fordi alle disse endringene har medført litt heng. Ikke så mye, men nok til at jeg tenker tanken.. forøvrig er jeg fornøyd. De har jo funka etter hensikten i alle år! Bryster er ikke "ferdig utviklet" eller modnet om du vil, før de har produsert melk. Før du får barn er melkekjertlene små og flate. Etter første barnet blir de større, og går ikke nødvendigvis helt ned til slik som før etterpå. Hormoner i svangerskapet vil også påvirke brystene underveis. Jeg vil helt klart anbefale å vente til den dagen du faktisk "trenger" å gjøre noe med dem... når de kanskje er ferdigammet og litt slappe? Eller kanskje du innen den tid har blitt så glad i dem at de får værra slik de er når de itte vart som dem sku! Men men. Det er nå mine tanker da. (Herregådd.. operere på 19 år gamle perfekte sprettpupper uten en jævla skrukk.. du er gaaaaal...)
Eplefe Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har personlig planer om å nip/tucke når jeg er ferdig med amming og melkespreng og andre ekle ting osm visstnok er puppenes funksjoner.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Pupper som er over en håndfull, det høres ut som du har vært heldig Pupper SKAL flate ut en del når man ligger på rygg, når de er ekte. Tar du silikon, får du oppoverpupper når du ligger på rygg også, men de vil føles harde når du ligger på rygg, det er ikke så artig i seksuelle situasjoner. Det går ikke an å kjenne om pupper er ferdig utviklet eller ikke, men hvis du går til en plast.kirurg vil han kjenne på brystene dine, fordi konsistensen betyr noe for hvor mye det er plass til, og om vevet dekker godt eller implantatet evt bør under muskelen. Hvis du leter opp hjemmesiden til Trinny og Susannah, finner du råd om hvilke klær man kler best når puppene ikke er så fyldige. Mitt råd er at du ikke bør gjøre dette hvis du ikke har så store komplekser at det påvirker deg daglig. Og da mener jeg ikke at du daglig gremmer deg litt foran speilet, men at du virkelig er plaget Kan du utsette det 2-5 år, har du et bedre grunnlag for å ta en avgjørelse. Er du slank, kan du ha fått litt mer fylde som kommer med å bli voksen, og ikke bare tenåring, og du har sannsynlig flere erfaringer med at brystene dine funker og tenner folk, og kan ha det godt uten å begynne å herpe kroppen. Jeg har operert pupper selv, da jeg var 20, men jeg har mindre pupper enn deg selv etter operasjonen. Jeg synes puppene dine høres flotte ut, hvis de er vanlig fine i fasongen, og håper for din skyld at du venter litt og får beholde dine naturlige, myke og uten arr. Jeg har et godt resultat, men likevel ikke så bra som naturlige. De fleste gutter liker også bedre at puppene er små og naturlige, enn at de er større, men føles og er kunstige.
ungjente90 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2009 Tusen takk for svar! =) Tenker litt nå når jeg leser det dere har svart, og typen har ikke akkurat noe problem med å bli tent av puppene mine, men han har også sagt at det ikke hadde gjort noe om de var litt større. =/ Men tror jeg venter noen år til å ser an hvordan ting føles da og kanskje de har blitt litt større naturlig? De har nemlig det siste året begynt å fylle seg ut litt i bredde og utover. Så at jeg hadde glemt å skrive det i første innlegg. Men takker igjen for svar=) Det hjelper virkelig å spørre å få svar=)
pie Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Å putte silikon i brystene så ung som du er, og før du har fått barn, er ikke lurt. Jeg er nå ei gammal mægge, men den gangen jeg var 19 hadde jeg 80B. Så ble jeg gravid med mitt første barn når jeg var 22, og i svangerskapet gikk jeg opp til en 85H... Pamela var misunnelig for å si det slik. Etterpå krøp de sammen igjen, men forble større enn de var før barnet. Nå har jeg fire barn og det samme skjedde i alle svangerskap. puppene sprengte skalaen for alle normale størrelser. Og så krøp de sammen igjen. Jeg vurderer et lite løft nå fordi alle disse endringene har medført litt heng. Ikke så mye, men nok til at jeg tenker tanken.. forøvrig er jeg fornøyd. De har jo funka etter hensikten i alle år! Bryster er ikke "ferdig utviklet" eller modnet om du vil, før de har produsert melk. Før du får barn er melkekjertlene små og flate. Etter første barnet blir de større, og går ikke nødvendigvis helt ned til slik som før etterpå. Hormoner i svangerskapet vil også påvirke brystene underveis. Jeg vil helt klart anbefale å vente til den dagen du faktisk "trenger" å gjøre noe med dem... når de kanskje er ferdigammet og litt slappe? Eller kanskje du innen den tid har blitt så glad i dem at de får værra slik de er når de itte vart som dem sku! Men men. Det er nå mine tanker da. (Herregådd.. operere på 19 år gamle perfekte sprettpupper uten en jævla skrukk.. du er gaaaaal...) Hei. Ammet du alle barna dine? Ev. hvor lenge ammet du? Er gravid og usikker på dette med amming... Pie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå