Gå til innhold

Korte orgasmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan det er med dere andre her inne. Hvor lange orgasmer har dere og har de alltid vært like gode? Det er ikke noe jeg bruker å spørre mine venninner om, derfor et tema som er greit å ta anonymt her. De siste årene har mine orgasmer blitt mindre kraftige og varer veldig kort. Ja, de er rett og slett ikke like gode som før. Det er godt akkurat det det går, men rett etterpå så dør den ut.. Orgasme nr to er sterkere og noe lenger. Kan det ha sammenheng med at kroppen har vært langvarig syk? At musklene ikke er godt nok trent der nede?

Når jeg snakker med menn har de en oppfatning av at alle jenter går opp i bro når det går, at orgasmen er sterkere enn deres og at det er vanlig å brøle av nytelse. Jeg syns ikke det r så godt at jeg føler for å brøle jeg.. og jeg føler sterkt at de har mye sterkere orgasme enn jeg :sjenert:

Finnes det noen måte å endre dette på? Jeg har kjøpt slike vaginalkuler for å stramme opp, og driver endel med knipeøvelser uten funk.

Råd og erfaringer fra andre mottas med takk ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med min mann er forskjellene små synes jeg... Men når jeg tenker meg om skjønner jeg hva du mener. For jeg kan være slik på egen hånd. Kobler det til lite tenning, lavt hormonivå (hvor i syklus jeg er) søvnmangel og generellt stressnivå.

Pleier å hjelpe når mannen min tar seg godt tid med masse kos først. Det funker over tid, altså at han gidder bruke en kveld på masse dill. Så henger virkninga i, om du skjønner.. hehe..

Forøvrig tenker ikke jeg så mye på det, så lenge det går så. Noen ganger er man jo sliten og lat. Det er helt ok.

Skrevet

Ja oøvelse av muskulaturen der nede sakl hjelpe. Få deg ett sånt egg du kan kleme på, google jade egg og pompoir, og gjør øvelser litt ellers også.

Denne her hjelper også mye for orgasmisk nytelse:

http://www.umaatantra.com/female_deer_exercise.html

Ellers er den mest avgjørende tingen for både men og kvinners orgasmer pusten. På amazon finner du boken breathing extacy. Den vil lære deg det du trenger å lære om pust for å tredoble styrken i orgasmene dine.

Ellers har generell helsetilstand mye å si. Kost og trening og generell psyke etc. Spesielt yoga, qigong, tai chi, meditasjon og lignende hjelper myee, men all trening er supert for dette. Blodsirkulasjon er gjerne avgjørende.

Denne dieten har jeg hørt mye godt om i forhold til orgasmer:

http://www.amazon.com/Orgasmic-Diet-Revolu...m/dp/030735265X

Du kan også finne a-punktet. Søk på david shade og deep spot så finner du en god beskrivelse. Det finnes egne dildoer ment for å stimulere det. A-spot wand eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...