twinklestar Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #401 Del Skrevet 22. januar 2010 Tar imot ros Ikke ofte jeg får høre at jeg er hardcore Denne boka holder forresten på å dø nå - kommer snart en ny bok med litt mer struktur og definerte mål. Tror jeg trenger det for å holde motivasjonen oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #402 Del Skrevet 23. januar 2010 Reisedag i dag. Så det blir ingen trening. Kostholdet blir dessuten alltid en utfordring på slike dager... Så langt: Frokost: Havregrynsgrøt kokt på litt melk og litt vann med kanel på. MM: YT yoghurt med müsli + 1 cappucino fra Narvesen med brunt sukker i. Kjenner jeg har veldig lyst på en bolle eller no, men prøver å kjempe imot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 23. januar 2010 #403 Del Skrevet 23. januar 2010 Heihei! Da venter jeg spent på ny bok med nye mål...Er nok slik som du sier: lettere å hente inn litt motivasjon og starte på ny frisk, med en helt ny bok:) Følger med der også jeg vet du...*blir ikke kvitt maktvraket med det første nei* SÅ utrolig stilig med slik test, også så bra resultater!!!!! Det er all grunn til å hente mer motivasjon og til å stå på Og ikke minst: være stolt av seg selv!!!! You go girl ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 23. januar 2010 #404 Del Skrevet 23. januar 2010 Tar imot ros Ikke ofte jeg får høre at jeg er hardcore Denne boka holder forresten på å dø nå - kommer snart en ny bok med litt mer struktur og definerte mål. Tror jeg trenger det for å holde motivasjonen oppe. Har hatt en mindre aktiv periode her, men er tilbake og følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #405 Del Skrevet 24. januar 2010 Har hatt en mindre aktiv periode her, men er tilbake og følger med! Koselig med besøk igjen Pet I dag: Sykkeltur, 50km, 1500Kcal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. januar 2010 #406 Del Skrevet 24. januar 2010 Koselig med besøk igjen Pet I dag: Sykkeltur, 50km, 1500Kcal Var du ute og sykla? Så langt du syklet da, det var jo helt fenomenalt! Litt misunnelig.. hehe. jeg fikk bare 400 kcal idag. Jaja. Får hoppe og sprette litt for deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #407 Del Skrevet 24. januar 2010 Var du ute og sykla? Så langt du syklet da, det var jo helt fenomenalt! Litt misunnelig.. hehe. jeg fikk bare 400 kcal idag. Jaja. Får hoppe og sprette litt for deg da! Sykla ja Føler meg fortsatt sliten! Men det føles godt! Ikke dårlig samvittighet for å sitte i sofaen og se på tv i kveld iallfall. 400Kcal er jo ikke dårlig det! Er vel som regel noe sånnt jeg ligger på når jeg trener på senteret og tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. januar 2010 #408 Del Skrevet 24. januar 2010 Sykla ja Føler meg fortsatt sliten! Men det føles godt! Ikke dårlig samvittighet for å sitte i sofaen og se på tv i kveld iallfall. 400Kcal er jo ikke dårlig det! Er vel som regel noe sånnt jeg ligger på når jeg trener på senteret og tror jeg. Jeg kjøpte meg ny sykkel i høst, og hadde en skikkelig god driv i vår/sommer på sykkel.. Men har sperre for å sykle ute nå, pga. kulde og is. Jeg liker ikke å få kald luft ned i lungene/forbinder ikke vinter med hard trening ute.. Muligens bare sperrer, for du får det jo til. Gleder meg masse til første sykkeltur når det begynner å våres så smått. Har et 9 mils sykkelløp jeg må forberede meg til også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #409 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg er så heldig å bo i et land der jeg kan sykle på vinteren Jeg hadde også tatt meg pause fra syklingen om vinteren dersom jeg hadde bodd i Norge! 9 mil ja - så bra! Lykke til! Du får ta gå på spinningtimer for å holde sykkelbeina ved like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 24. januar 2010 #410 Del Skrevet 24. januar 2010 jeg savner å sykle ass.. men jeg hater HATER spinning.. noe så innmari kjedelig.. det er verre enn å være til tannlegen! er det forresten noe i det der at man forbrenner like mye kcal på å sykle en km som å gå en km? Høres litt rart ut synes jeg, syklen tar jo seg av nedoverbakkene selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. januar 2010 #411 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg er så heldig å bo i et land der jeg kan sykle på vinteren Jeg hadde også tatt meg pause fra syklingen om vinteren dersom jeg hadde bodd i Norge! 9 mil ja - så bra! Lykke til! Du får ta gå på spinningtimer for å holde sykkelbeina ved like! Heldig du er da! Iallfall med tanke på temperatur... Selv liker jeg godt spinning også, men det er mye tyngre (....) og varmere enn å sykle ute, og kjedeligere også. Men skal prøve å ha en spinningtime i uka fremover, iallfall det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #412 Del Skrevet 25. januar 2010 er det forresten noe i det der at man forbrenner like mye kcal på å sykle en km som å gå en km? Høres litt rart ut synes jeg, syklen tar jo seg av nedoverbakkene selv.. Jeg vet ikke, men det kommer jo helt an på hvor du sykler eller hvor du løper.... Jeg sykler ofte i mange, store bakker og forbrenner derfor ganske mye. Selvom jeg selvfølgelig må ned igjen. Men dersom du sykler og løper helt flatt 1 km ser jeg for meg at du forbrenner mer ved å løpe... Men er ikke sikker. Heldig du er da! Iallfall med tanke på temperatur... Selv liker jeg godt spinning også, men det er mye tyngre (....) og varmere enn å sykle ute, og kjedeligere også. Men skal prøve å ha en spinningtime i uka fremover, iallfall det. Ja, ganske heldig! Vet ikke om jeg er enig i at spinning er tyngre... det kommer jo helt an på! Som sagt over er det mange høye fjell her jeg bor og derfor en god mulighet til kjempegode økter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #413 Del Skrevet 25. januar 2010 Nå tar jeg farvel med denne dagboka! For dere som har lyst til å følge meg videre kan dere nå gå over til dagboken: "Twinkle skal bli fit". Håper jeg får flere med meg - for det er det som holder motivasjonen oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå