Eeyore Skrevet 14. august 2003 #1 Del Skrevet 14. august 2003 Hei alle sammen! I dag er det bare et år igjen til Eeyore og Rocker'n blir Herr & Fru. Forløpig er det ikke så mye som er klart enda (bortsett fra en lekker brudekjole som henger i skapet hjemme hos mine foreldre :D ). Men vi har jo et helt år på oss, selv om det siste året fra forlovelsen vår har gått veldig fort... For tiden er jeg litt desperat etter å finne et sted å ha bryllupet, og føler at der begynner jeg å få litt dårlig tid. Har satt en limit på ut neste uke for å få ordnet det. Har nemlig reservert et mulig sted ut neste uke, men skulle gjerne ha funnet et litt finere (og kanskje billigere) sted. Må kanskje føye til at jeg er veldig kresen på hvor jeg vil ha bryllupet i og med at vi også skal ha vielsen der. Dermed må det være fint ute også, og kunne ha en vielse inne hvis det skulle finne på å regne . Men dette og andre traumer og gleder vil dere nok høre mer om utover året her i dagboken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. oktober 2003 #2 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ikke skrevet i dagboken din på 2 mnd, jo! Du må komme tilbake og oppdatere oss. Lykke til med all planlegging iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå