Gå til innhold

Søkk i sofa


honning

Anbefalte innlegg

Vi kjøpte en hjørnesofa i skinn i januar i fjor, og har et stort søkk i sofaen i hjørnet. Det er helt klart det stedet vi sitter mest, men jeg lurte likevel på om vi har reklamasjonsrett siden vi har hatt den i under 2 år?

Det er jo slitasje, men søkket har vært der lenge uten at vi har gjort noe med det, og om vi kan reklamere nå så vil jeg veldig gjerne gjøre det, men er ikke flink på sånne regler... Fint om noen som vet noe om dette vil forklare meg om det er noe jeg kan gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke tro at dette er reklamasjonsgrunn. Det blir naturlig nok søkk i en skinnsofa der dere sitter mest, ettersom skinn er et naturlig materiale som blir strukket når man sitter på det. Det er dermed noe man må forvente. For at man skal ha reklamasjonsrett må det vel være noe galt som man -ikke- kunne forvente skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ot, men er dere flinke å behandle den med skinnprodukter? Det er et must på skinnsofaer om de skal vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok ikke reklamasjonsgrunn, nei. Med mindre det er noe under puten som har gått i stykker og som forårsaker søkket.

Har dere prøvd å klemme og forme putefyllet hardt? Det kan gjøre at søkket forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...