Gå til innhold

Hva synest dere


ciba

Anbefalte innlegg

Hei

Nå har jeg vært her inne en ganske lang stund, jeg begynte for det meste for at jeg er veldig flau over skrive metoden min, som dere ser skriver jeg mye rart her :ler:

men dere som har lest innleggene min, kan dere se noen forandring, etter jeg begynte å skrive, forstår dere hva jeg skriver

klem fra ciba, lyst på svar, for det er en side med meg selv som jeg sliter mye med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke lagt merke til skrivemåten din tidligere, men du skriver jo helt greit du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Jeg la merke til at jeg skulle inn og svare "Jeg syntes blablabla da, men nå synes jeg nlanlanla!" for å være helt ærlig. Ikke for å gjøre narr, bare fordi jei synns det er mye koslire me æt fargerikt språg vor ikke alle skriver så forbanna korrekt hele tiden, og anser seg selv som mensakøkker pga at de skriver så pent!

Herregud, om folk skal være så smarte som de fremstiller seg selv på gjennom språk og ordforråd og korrekte skrivemåter, bør ikke litt feilskrivning være det største hinderet i livet for dem! :D

Synes ikke du burde slite med det, eller det er ikke nødvendig mener jeg. Det er jo et kjennetegn på at du er deg, akkurat som min skrivemåte kjennetegner meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...