ENALI Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Funderar på att köpa mig en bra gitarr för jag vill lära mig spela. Det jag undrar över är om ni har förslag på en bra gitarr till ett bra pris? Helst ska det vara stålsträngar på den. Någon som vet ett bra ställe i Oslo där man kan köpa gitarr?
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Gitar: En Cort-gitar til en 3-4-5.000 burde vel duge. hvis du vil ha akustisk Butikk: Prøv Imerslund, riff eller myrbraathen. (de har alle hjemmeside med adresse)
ENALI Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 Gitar: En Cort-gitar til en 3-4-5.000 burde vel duge. hvis du vil ha akustisk Butikk: Prøv Imerslund, riff eller myrbraathen. (de har alle hjemmeside med adresse) Å tack!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Min bror er gitarist og gitarlærer og hen anbefaler plaststrenger til nybegynnere pga man ellers blir veldig sår på fingertuppene og klarer ikke spille særlig lenge av gangen. Kjøpte selv gitar med plaststrenger til min datter og etter ett år fikk hun ny med stålstrenger som hun bruker på opptredener og av og til når hun øver.
ENALI Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2009 Min bror er gitarist og gitarlærer og hen anbefaler plaststrenger til nybegynnere pga man ellers blir veldig sår på fingertuppene og klarer ikke spille særlig lenge av gangen. Kjøpte selv gitar med plaststrenger til min datter og etter ett år fikk hun ny med stålstrenger som hun bruker på opptredener og av og til når hun øver. Jag känner nog mer som så att jag intevill bhöva köpa en ny gitarr ett år senare och dessutom är ljudet så mkt bättre med stålsträngar än nylon.
ENALI Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2009 Någon som har en fender cd06? Är ni nöjd/missnöjd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå