Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Hei Har et lite problem med at hver gang jeg har sex begynner jeg å blø i underlivet:s Synes det er flaut og ubehagelig, for ikke å snakke om at det fortsetter i flere timer etterpå. Han trenger heller ikke særlig langt inn i meg før dette skjer... Har ikke lyst til å gå så veldig inn på detaljer her, men om noen har ideer til hva det kan være, og eventuelt hva jeg kan gjøre (utenom å løpe til legen, hadde det vært fint...
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Det er bare en ting å gjøre, og det er å komme seg til legen! Sjekk her: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...&newsid=408 http://www.lommelegen.no/382844/blodning-under-samleie http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=375376 Synes du skal gå til legen for sikkerhetsskyld =)
lovenemo Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Har 90% av de som skriver innlegg her legeskrekk? Sorry, men ved slike problemer sier det seg vel nesten selv at en tur til legen er det riktige valget.
Gjest TS Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Takk for svar:) OT, men har faktisk ganske høy terskel for å dra til legen og kaste bort min, deres og pasienter med alvorlige problemers tid med mine småting. Har heller aldri hatt noen gode erfaringer med leger. Som regel vet jeg på forhånd hva som er galt, og de gangene jeg ikke har visst det har ikke legen heller kunnet gitt meg noe svar.
sarina Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hei Har et lite problem med at hver gang jeg har sex begynner jeg å blø i underlivet:s Synes det er flaut og ubehagelig, for ikke å snakke om at det fortsetter i flere timer etterpå. Han trenger heller ikke særlig langt inn i meg før dette skjer... Har ikke lyst til å gå så veldig inn på detaljer her, men om noen har ideer til hva det kan være, og eventuelt hva jeg kan gjøre (utenom å løpe til legen, hadde det vært fint... Hei, synes ikke du bør bekymere deg for mye! Jeg hadde samme problemet for 5 år siden, dro til legen for å undersøke dette...Fikk svar at jeg var ganske tørr i skjeden, hun anbefalte meg å bruke glidemiddel hver gang når jeg hadde samleie. Det ble mye bedre når jeg gjorde det, men var ikke helt slutt på blødninger men var hlet ufarlig. Har til og med vært garvid etter det og har en sønn på 4 år som er helt frisk og fin. Synes likevel at du bør snakke med legen din for din egen del. Endret 4. oktober 2009 av sarina
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Takk:) Tror ikke det er noe alvorlig, bare flaut og ubehagelig.... Så.... får vel ringe i morgen og bestille time *grøss*
Teriyaki Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Takk:) Tror ikke det er noe alvorlig, bare flaut og ubehagelig.... Så.... får vel ringe i morgen og bestille time *grøss* Hvorfor synes du det er flaut?
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 Takk:) Tror ikke det er noe alvorlig, bare flaut og ubehagelig.... Så.... får vel ringe i morgen og bestille time *grøss* Husk at for legen er ditt underliv like naturlig å undersøke som øret ditt eller armen din.
Gjest Iah Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Unormale blødninger fra underlivet skal alltid tas seriøst da det kan være et symptom på noe som i verste fall kan få alvorlige konsekvenser. Det er aldri flaut å ta ansvar for egen helse!
kaprifolen Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 Blødning ved/etter sex kan være et av tegnene på klamydia... Ellers synes jeg du burde gå til legen og sjekke det. Enten er det det noe som kan behandles, eller du kan kanskje få råd om preparater som kan hjelpe deg slik en annen gjest skrev her. Du vil vel ikke ha det slik?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå